fbpx

بھارتی کرکٹر شیکھر دھون کی اہلیہ نے طلاق کی تصدیق کر دی

بھارتی کرکٹر شیکھر دھون کی بیوی نے نو سالہ شادی کے خاتمے کا اعلان کر دیا-

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق شیکھر دھون کی اہلیہ عائشہ مکھرجی نے انسٹاگرام پر ایک طویل پوسٹ میں طلاق کا اعلان کیا ہے۔ اپنی پوسٹ میں انہوں نے لکھا کہ وہ طلاق کو اس وقت تک ایک گندا لفظ سمجھتی رہیں جب تک انہیں دو بار طلاق نہیں ہوگئی۔

عائشہ مکھرجی نے کہا مضحکہ خیز الفاظ کے اتنے طاقتور معنی اورایسوسی ایشنزکیسے ہو سکتی ہیں جب مجھے پہلہ مرتبہ طلاق ہوئی تو میں بہت خوفزدہ تھی میں نے محسوس کیا کہ میں ناکام ہو گئی ہوں اور میں اس وقت کچھ غلط کر رہی تھی۔

میں نے محسوس کیا جیسے میں نے سب کو مایوس کر دیا ہے اور خود غرضی بھی محسوس کی میں نے محسوس کیا کہ میں اپنے والدین کو مایوس کر رہی ہوں ، میں نے محسوس کیا کہ میں اپنے بچوں کو مایوس کر رہی ہوں اور یہاں تک کہ کسی حد تک مجھے ایسا لگا جیسے میں خدا کو مایوس کر رہی ہوں۔ طلاق اتنا گندا لفظ تھا۔

تو اب تصور کریں ، مجھے دوسری بار اس سے گزرنا پڑے گا یہ خوفناک ہے۔ پہلے ہی ایک بار طلاق ہونے کے بعد ، ایسا محسوس ہوا جیسے میں نے دوسری بار مزید داؤ پر لگایا ہے۔ میرے پاس مزید کچھ ثابت کرنا تھا۔ لہذا جب میری دوسری شادی ٹوٹ گئی تو یہ واقعی خوفناک تھا۔ تمام احساسات جو میں نے محسوس کیے جب میں پہلی بار اس سے گزر کر محسوس کیا تھا خوف ، ناکامی اور مایوسی اس کا میرے لیے کیا مطلب ہے؟ یہ میری اور شادی کے رشتے کی وضاحت کیسے کرتا ہے؟

ٹھیک ہے ، ایک بار جب میں نے جو کچھ ہوا اس کے ضروری اعمال اور جذبات سے گزری تو میں اپنے ساتھ بیٹھ کر دیکھ سکی کہ میں ٹھیک ہوں ، میں اصل میں بہت اچھا کر رہی تھی ، یہاں تک کہ دیکھا کہ میرا خوف بالکل ختم ہو گیا قابل ذکر بات یہ ہے کہ میں نے واقعی زیادہ بااختیار محسوس کیا۔ میں نے اپنے خوف کا ادراک کیا اور لفظ طلاق کو میں نے جو معنی دیا وہ میرا اپنا ذہن تھا۔

لہذا ، ایک بار جب میں نے اس کا ادراک کیا تو میں نے لفظ اور طلاق کے تجربے کو نئے سرے سے بیان کرنا شروع کیا جس طرح میں اسے دیکھنا اور تجربہ کرنا چاہتی تھی ۔

عائشہ مکھرجی اور شیکھر دھون کی شادی 2012 میں ہوئی تھی دونوں کا ایک بیٹا ہے اس سے قبل عائشہ کی آسٹریلیا میں ایک کاروباری شخصیت سے شادی ہوئی تھی جس سے ان کی دو بیٹیاں پیدا ہوئی تھیں عائشہ نے اپنے پہلے شوہر سے طلاق لینے کے بعد شیکھر دھون سے شادی کی تھی۔