مشہور امریکی ریسلر بلی گراہم 79 سال کی عمر میں چل بسے

0
34

مشہور امریکی ریسلر اور باڈی بلڈر بلی گراہم 79 سال کی عمر میں چل بسے۔

باغی ٹی وی: غیر ملکی میڈیا کے مطابق وہ اسپتال میں وینٹی لیٹر پر تھے اور 2 دن قبل ڈاکٹرز نے انہیں وینٹی لیٹر سے ہٹانے کا فیصلہ کیا تھا جس پر ان کی اہلیہ نے انکار کردیا تھا بلی گراہم گزشتہ سال کورونا کا شکار ہوئے تھے اور انہیں کان کا انفیکشن بھی ہوا تھا جو کہ ان کے سر تک پھیل گیا تھا۔

پاکستان نے بھارت کےساتھ نیوٹرل وینیو پر ٹیسٹ سیریز کیلئے گرین سگنل دیدیا

ایک ٹویٹ میں، فلیئر نے تصدیق کی کہ گراہم کا انتقال ہو گیا ہے۔ "سپر اسٹار بلی گراہم نے ابھی ہمیں چھوڑ دیا۔ میرے کیریئر پر آپ کے تمام اثرات کے لئے آپ کا شکریہ-

غیرملکی میڈیا کے مطابق ریسلنگ کی دنیا میں انہیں سُپر اسٹار کے نام سے جانا جاتا تھا جبکہ ان کا اصلی نام ایلڈرج وین کولمین تھا دیگر ریسلرز نے بلی گراہم کی موت پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

ایلڈریج وین کولمین فینکس، ایریزونا میں 1943 میں پیدا ہوئے، گراہم نے کم عمری میں ہی باڈی بلڈنگ شروع کی۔ باکسنگ اور پرو فٹ بال میں حصہ لینے کے بعد، انہوں نے اس وقت شہرت حاصل کی جب وہ اس وقت کے ساتھی باڈی بلڈر آرنلڈ شوارزنیگر کے ساتھ ایک مسل اینڈ فٹنس میگزین میں شامل ہوئے۔

نجم سیٹھی نے بھارت کو زیادہ حصہ دیئے جانے پر آئی سی سی سے وضاحت …

1969 میں، اس نے پیشہ ورانہ ریسلنگ کی دنیا میں داخل ہونے کا فیصلہ کیا70 کی دہائی کے آخر تک، گراہم کشتی کے معروف ناموں میں سے ایک تھے اور ان کی سب سے بڑی کامیابی ونس میک موہن سینئر کے ڈبلیو ڈبلیو ایف میں اس وقت ملی جب انہوں نے 30 اپریل 1977 کو ڈبلیو ڈبلیو ایف ہیوی ویٹ چیمپئن شپ کے لیے برونو سمارٹینو کو شکست دی۔ گراہم نے یہ اعزاز ساڑھے نو ماہ تک برقرار رکھا آخر کار وہ باب بیک لنڈ سے ٹائٹل ہار گئے۔

قومی ٹیم دسمبر تا جنوری آسٹریلیا میں تین ٹیسٹ میچوں کی سیریز کھیلے گی، شیڈول …

گراہم کا ستارہ 1980 کی دہائی میں ختم ہونا شروع ہوا جب وہ اپنی 40 کی دہائی میں پہنچ گئے اور ستاروں کی ایک نئی نسل جس نے اس کے انداز کا انتخاب کیا تھا، نمایاں ہو گیا۔ اس نے 1987 میں ریسلنگ چھوڑ دی اور ونس میک موہن جونیئر کے ڈبلیو ڈبلیو ایف میں کلر مبصر اور مینیجر بن گئےانہیں 2004 میں ٹرپل ایچ نے ڈبلیو ڈبلیو ای ہال آف فیم میں شامل کیا تھا، جو گراہم سے متاثر ہونے والے بہت سے ریسلرز میں سے ایک تھے۔

ایشین کرکٹ کونسل کو ایشیا کپ سے متعلق جلد فیصلہ کرنا چاہیے۔ نجم سیٹھی

Leave a reply