فوج پر لطیفہ سنانے پر کامیڈین پر 60 کروڑ روپے جرمانہ عائد

0
40

بیجنگ: چین کے معروف اسٹیج کامیڈین کو فوج پر لطیفہ سنانے پر تقریبا 60 کروڑ روپے کا جرمانہ عائد کر دیا گیا۔

باغی ٹی وی: غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق چین کے معروف کامیڈین لی ہاؤشی نے ایک اسٹیج پرفارمنس کے دوران مجمع کو ہنسانے کے لیے لطیفہ سنایا جو فوج سے متعلق تھا جبکہ پیپلز آرمی کے نعرے کا بھی استعمال کیا گیا مزاحیہ اداکار کے کتوں کے رویے کو فوجی طرز عمل سے تشبیہ دینے والے اس لطیفے نے حکام کو ناراض کیاان کا کہنا تھا کہ شنگھائی ژاؤگو کلچر میڈیا کمپنی اور کامک لی ہاوشی نے "عوامی فوج کی تذلیل کی”۔

پاکستان کی موجودہ صورتحال:اراکین کانگریس نےانٹونی بلنکن کو خط لکھ دیا

کامیڈین کی جانب سے سنائے گئے لطیفے کو ملکی وقار اور قومی سلامتی کا مذاق سمجھا گیا جس پر سخت ایکشن لیتے ہوئے لی ہاؤشی پر بھاری جرمانہ عائد کر دیا گیا کمپنی نے ملکی قوانین کا احترام کرتے ہوئے مذکورہ جرمانے کو قبول کر لیا اور غلطی تسلیم کرتے ہوئے لی ہاؤشی کے ساتھ کیا گیا کنٹریکٹ منسوخ کر دیا گیا۔

یہ توہین آمیز تبصرہ ہفتے کے روز بیجنگ میں اسٹینڈ اپ پرفارمنس کے دوران کیا گیا تھا، چین کے ٹوئٹر جیسے پلیٹ فارم ویبو پر شیئر کی گئی پرفارمنس کی آڈیو ریکارڈنگ میں سامعین کے اراکین کو اس لطیفے پر ہنستے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔

لیکن انٹرنیٹ پر صارفین نے شدید ردعمل دیا جب سامعین کے ایک رکن نے اس کے بارے میں شکایت کی۔ بیجنگ حکام نے کہا کہ انہوں نے منگل کو تحقیقات کا آغاز کیا جبکہ کامیڈین کا ویبو اکاؤنٹ کو بھی معطل کر دیا گیا ہے۔

چین؛ میچ فکسنگ کے الزام میں جنوبی کوریا کا فٹبالر گرفتار

حکام نے 1.32 ملین یوآن ضبط کر لیے جسے غیر قانونی آمدنی سمجھا جاتا تھا، اور کمپنی پر مزید 13.35 ملین یوآن جرمانہ عائد کیاچینی دارالحکومت میں شنگھائی شیاؤگو کی سرگرمیاں بھی غیر معینہ مدت کے لیے معطل کر دی گئی ہیں۔

چین کی وزارت ثقافت اور سیاحت کے بیورو کے بیجنگ بازو نے کہا، "ہم کبھی بھی کسی کمپنی یا فرد کو چینی دارالحکومت کو پی ایل اے [پیپلز لبریشن آرمی] کی شاندار شبیہہ کو بدنام کرنے کے لیے ایک اسٹیج کے طور پر استعمال کرنے کی اجازت نہیں دیں گے۔

نیشنل کرائم ایجنسی 190 ملین پاؤنڈ کا کیس،عمران خان اور بشریٰ بی بی آج نیب

کامیڈین نے اس حوالے سے جاری بیان میں کہا کہ میں محب وطن ہوں اور واقعتا یہ پسند نہیں کرتا کہ دوسرے ہمارے ملک کی تذلیل کریں… لیکن مجھے یہ ماحول پسند نہیں ہے جہاں سیاست کے بارے میں ہر لفظ حساس ہومسٹر لی نے اپنے 136,000 سے زیادہ ویبو فالوورز سے معافی مانگی۔شرمندی اور ندامت کا اظہار کیا کہا کہ ۔میں ذمہ داری لوں گا، تمام سرگرمیاں روکوں گا، گہرائی سے غور کروں گا، دوبارہ سیکھوں گا۔

2020 کے آخر میں، اسٹینڈ اپ کامیڈین یانگ لی پر مردوں کے بارے میں لطیفے بنانے کے بعد "جنس پرستی” اور "مرد سے نفرت” کا الزام لگایا گیا۔ مردوں کے حقوق کے دفاع کا دعویٰ کرنے والے ایک گروپ نے بھی نیٹیزن سے مطالبہ کیا کہ وہ چین کے میڈیا ریگولیٹر کو اس کی اطلاع دیں۔

فوج پر اپنے بچوں کی طرح اصلاح کرنے کے لیے تنقید کرتا ہوں،عمران خان

Leave a reply