دپیکا پڈوکون نے رنویر سنگھ اور رنبیر کپور میں فرق بتا دیا

0
37

فلموں کو منانے کا ایک بہترین وقت جیو مامی فلم فیسٹیول کا 21 واں ایڈیشن اس وقت چل رہا ہے اور اس میں بالی ووڈ کے متعدد اسٹارز اپنی موجودگی کی نشاندہی کررہے ہیں۔ اس تقریب کا افتتاحی اداکارہ دپیکا پڈوکون تھیں جنہوں نے اپنی قسم کی فلموں اور کرداروں کے بارے میں بات کی۔ عامر خان کی اہلیہ کرن راؤ کی جگہ تبدیل شدہ افراد کے لئے، پڈوکون کو ایم اے ایم آئی کا نیا چیئرپرسن مقرر کیا گیا ہے۔ اس سال جنوری میں بڑا اعلان کیا گیا تھا۔ تقریب میں موجود ڈی پی سے اس بارے میں پوچھا گیا کہ ان کے مطابق رنویر سنگھ اور رنبیر کپور کے اداکاری کے انداز میں کیا فرق ہے؟

اس پر تبصرہ کرتے ہوئے دیپیکا نے پہلے کپور کے بارے میں بات کی اور بتایا ، "رنبیر کے پاس واقعتا کوئی عمل نہیں ہے۔ وہ بہت اچانک ہے۔ میں نے واقعی اس کے کردار کے ل ‘اسے” تیار "کبھی نہیں دیکھا۔ وہ اس لحاظ سے میری طرح ہے۔ ہمارا نقطہ نظر 50 کی تربیت اور 50٪ اچانک ہے۔

مزید شوہر سنگھ کے بارے میں انکشاف کرتے ہوئے اداکارہ نے بتایا ، "رنویر واقعی اس عمل میں آجاتا ہے۔ وہ کردار کے لیے ہر چیز کو بدلتا ہے – بالکل اسی طرح جو وہ چلاتا ہے اس کی گاڑی سے لے کر کپڑے اور خوشبو میں جس سے وہ پہنتا ہے۔ وہ ہر چھ ماہ میں ایک مختلف شخص ہوتا ہے جو شاید ہمارے تعلقات میں اتنے عرصے تک قائم رہنے کی ایک وجہ ہے۔ میں کبھی بور نہیں ہوتی ہوں۔

واضح رہے کام کے محاذ پر دیپیکا اگلی فلم "83 "میں رنویر کے ساتھ بڑی اسکرین پر جلوہ گر ہوں گی۔ اسپورٹس ڈرامے میں پدماوت اداکار کرکٹ کے لیجنڈ کپل دیو کا کردار ادا کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے جبکہ دیووا فلم میں اپنی اسکرین اہلیہ رومی دیو کا کردار ادا کریں گی۔

Leave a reply