میرے بیٹے ایلون مسک کو قتل کیا جا سکتا ہے،ایرول مسک

حکومتی فیصلوں پر دنیا کے امیر ترین شخص کے اثر و رسوخ کا جائزہ لیا گیا
0
28
erol musk

معروف امریکی کمپنی ٹیسلا کے بانی ایلون مسک کو سیاسی شخصیات کی جانب سے ملنے والی دھمکیوں کے بعد والد ایرول مسک نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ ان کے بیٹے کو قتل کیا جا سکتا ہے۔

باغی ٹی وی: ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک کے والد ایرول مسک نے ایک رپورٹ کے بعد اپنے بیٹے کی حفاظت کے بارے میں تشویش کا اظہار کیا ہے جس میں حکومتی فیصلوں پر ایلون مسک کے اثر و رسوخ کو اجاگر کیا گیا ہےدی یو ایس سن کی رپورٹ کے مطابق ایرول مسک نے خدشہ ظاہر کیا کہ ان کے ارب پتی بیٹے کو قتل کا خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔

77 سالہ ایرول مسک نے دی نیویارکر کے ایک حالیہ مضمون پر تنقید کرتے ہوئے اسے "ہٹ جاب” قرار دیا۔ اس مضمون میں حکومتی فیصلوں پر دنیا کے امیر ترین شخص کے اثر و رسوخ کا جائزہ لیا گیااس آرٹیکل میں روس یوکرین تنازعے میں اسپیس ایکس کی اسٹار لنک سیٹلائٹس کی اہمیت پر بھی زور دیا گیا ہے۔

ایشیا کپ:تمام میچز پاکستان میں نہ کرانے کی بڑی وجہ براڈ کاسٹرز کی ہچکچاہٹ تھی، …

پینٹاگون کے حکام نےایلون مسک کو ایک "غیر منتخب اہلکار” سے تشبیہ دی اور ولادیمیر پیوٹن کے بارے میں ان کے موقف پر تشویش کا اظہار کیا۔ رپورٹ میں یوکرین کے تنازعے میں اسپیس ایکس کے سٹار لنک سیٹلائٹس کے اہم کردار پر بھی روشنی ڈالی گئی۔

ایرول مسک نے اپنے بیٹے کے ساتھ کشیدہ تعلقات کو تسلیم کرتے ہوئے، ایلون کی حفاظت کے بارے میں اپنے خدشات کا اظہار کیا، اس کے ارد گرد زیادہ توجہ اور جانچ پڑتال کے پیش نظر ایلون مسک اس سے قبل عوامی طور پر اپنے والد کو "خوفناک انسان” کہہ چکے ہیں۔

جولائی 2023 میں پاکستان کا قرض 907 ارب روپے بڑھا،اسٹیٹ بینک

امریکی صدر جو بائیڈن نے بھی اپنے بیان میں کہا تھا کہ ایلون مسک کے گزشتہ سال ٹوئٹر خریدنے کے بعد غیر ملکی ممالک کے ساتھ روابط دیکھنے کے لائق ہیں جب ایرول مسک سے پوچھا گیا کہ کیا انہیں خدشہ ہے کہ ایسے حالات میں حکومت ایلون کو قتل بھی کر سکتی ہے تو انہوں نے جواب دیا کہ’جی ہاں۔

Leave a reply