حرا کلچرل کالونی: مکہ مکرمہ آنے والوں کے لیے ایک نیا تجربہ

0
34

حرا کلچرل کالونی: مکہ مکرمہ آنے والوں کے لیے ایک نیا تجربہ

مکہ مکرمہ کے انگور کے باغ کے بلند پہاڑوں کے درمیان اور غار "حرا” کے قریب "حرا ثقافتی کالونی” بنائی گئی ہے۔ اس کالونی میں عجائب گھروں اور نمائشوں کا ایک مجموعہ موجود ہے جو زائرین کے مذہبی اور ثقافتی تجربے کو بہتر بنا دیتا ہے۔ یہاں ایک وحی گیلری اور قرآن کریم کا ایک میوزیم بھی موجود ہے جو آج ایک ثقافتی سیاحتی نشان بن گیا ہے۔ اس کالونی کی نگرانی رائل کمیشن برائے شہر مکہ وہ مقدسات کرتا ہے۔67 ہزار مربع میٹر پر محیط "حرا کلچرل کالونی” میں مختلف حصوں می پہاڑ اور غار کی ایک تاریخ بیان کی جاتی ہے۔ یہاں آنے والے میوزیم آف ہولی قرآن، وحی گیلری، غار میں چڑھنے کے راستے اور زائر مرکز کو دیکھ کر اپنے مذہبی اور ثقافتی تجربے کو مزید قیمتی بنا لیتے ہیں۔

وحی کی نمائش کو غار حرا سے منسلک کیا گیا ہے۔ اس نمائش میں غار حرا میں پہلی وحی کے نزول کی کہانی بیان کی گئی ہے۔ نمائش کے پہلی وحی کے نزول کے واقعہ کو پرکشش انداز میں پیش کیا گیا ہے جس میں حضرت خدیجہ اور حضرت جبرائیل علیہ السلام کے کردار بھی موجود ہیں۔ حرا کلچرل کالونی نے قرآن مجید کے میوزیم اور اس منصوبے کے اہم اجزا پر بھی توجہ دلائی اور کہا کہ اس میوزیم کا مقصد درست مواد اور تکنیکوں سے قرآنی نسخوں کے وسیع نظام کو متعارف کرانا ہے۔

اس ثقافتی کالونی میں تجارتی سہولیات بھی موجود ہیں، ریستوران اور کیفے ہے جہاں پر لذیذ مقامی اور بین الاقوامی پکوان اور مشروبات کئے جاتے ہیں۔ اس شہر اور مقام سے متعلق تحائف بھی خریدے جا سکتے ہیں۔ غار حرا والے اس پہاڑ کے ساتھ مختلف قسم کی اشیا کے سٹورز موجود ہیں۔ حرا کلچرل مرکز زائرین کو کوہ حرا کے نچلے حصے سے غار حرا تک جانے کیلئے پکی سڑک کی سہولت بھی فراہم کرتا ہے۔ یہ غار حرا تک جانے والی واحد پکی سڑک ہے۔

غار حرا کیا ہے؟

غار حرا ایک خلا ہے جس کا دروازہ شمال کی طرف ہے۔ یہ چار ہاتھ لمبا، ایک ہاتھ چوڑا اور تین چوتھائی ہاتھ چوڑا ہے۔ اس میں ایک موٹا آدمی بیٹھ سکتا ، ایک موٹا آدمی کھڑا ہوسکتا اور چند آدمیوں کی گنجائش ہے۔ غار کے اندر کا رخ خانہ کعبہ کی طرف ہے۔ جبل النور سے مکہ مکرمہ کی چھتوں کو دیکھا جا سکتا۔ یہ پہاڑ مسجد حرام سے لگ بھگ 10 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے۔ جبل النور پر موجود غار حرا میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پر پہلی وحی نازل ہوئی تھی۔

Leave a reply