بھارت پاکستان پرایک اورآبی حملے کا منصوبہ بناچکا:سیلاب کی وارننگ جاری کردی گئی

0
44

لاہور:ملک میں مزید سیلاب کے خطرے کی گھنٹی بج گئی، این ڈی ایم اے نے الرٹ جاری کردیا۔این ڈی ایم اے کے مطابق 17 سے 18 ستمبر کے دوران بھارت کا پانی ستلج، راوی اورچناب کومتاثر کر سکتا ہے۔این ڈی ایم اے نے متعلقہ وفاقی، صوبائی اور ضلعی محکموں کو احتیاط برتنے کی ہدایت کردی۔

این ڈی ایم اے کی جانب سے سیلاب سے متعلق ایڈوائزری جاری کی گئی ہے۔تینوں دریاؤں اور معاون ندی نالوں میں پانی کا بہاؤ بڑھنے کا خدشہ بھی ظاہر کیا گیا ہے۔این ڈی ایم اے نے تمام متعلقہ وفاقی، صوبائی اورضلعی محکموں کو احتیاط برتنے کی ہدایت کردی ہے۔این ڈی ایم اے نے کہا ہے کہ خطرے سے دوچارعلاقوں کو پیشگی خبردار کیا جائے۔

یاد رہے کہ چند دن پہلے والے سیلاب کی تباہ کاریاں ابھی تک نہیں کہ بھارت کی طرف سے ایک اور آبی حملے کی خبرآگئی ہے، جس کے مطابق سیلاب کی تباہ کاریاں رک نہ سکیں، گزشتہ چوبیس گھنٹے کےدوران مزید 54 افراد جاں بحق اور چھ زخمی، مزید چار ہزار سے زائد گھروں کو بھی نقصان پہنچا۔

سیلاب سے نقصانات پر این ڈی ایم اے نے تازہ اعداد و شمار جاری کر دیئے، رپورٹ کے مطابق گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران سندھ میں 44، بلوچستان میں 8 اور آزاد کشمیر میں دو افراد جاں بحق ہوئے۔مرنے والوں میں 26 مرد، 10 خواتین اور 18 بچے شامل ہیں، ملک بھر میں بارشوں اور سیلاب سے مجموعی ہلاکتیں 1481 ہوگئیں۔

14 جون سے اب تک مجموعی طور پر بارہ ہزار سات سو چوراسی افراد زخمى بھی ہوئے۔گزشتہ چوبیس گھنٹے میں ملک بھر میں مزيد چوبیس ہزار آٹھ سو انہتر مويشیی سیلاب کی نذر ہوگئے، ملک بهر میں اکیاسی اضلاع حاليہ بارشوں اور سيلاب سے تاحال متاثر ہيں۔رپورٹ کے مطابق ملک بهر میں 81 اضلاع حاليہ بارشوں اور سيلاب سے تاحال متاثر ہيں۔

Leave a reply