fbpx

بھارتی ملٹری انٹیلی جنس ایجنسی کی گرفتارچینی شہری سے پوچھ گچھ

بھارت: جمعرات کے روز بی ایس ایف کے ذریعہ ایک چینی شہری کو بھارت – بنگلہ دیش سرحد کے قریب غیر قانونی طور پر بھارت میں داخل ہونے پر گرفتار کیا گیا تھا۔ ہان جنوی نامی یہ چینی شہری بنگلہ دیش سے ویزا لے کر ہندوستان آیا تھا۔ ریاستی اور مرکزی تفتیشی ایجنسیوں نے اس سے پوچھ گچھ کی ہے۔

اس کے علاوہ ملٹری انٹیلی جنس ایجنسی بھی چینی شہری سے پوچھ گچھ کرنے کی تیاری کر رہی ہے۔ فوجی انٹلی جنس نے گزشتہ روز بنگلور سے ایک بین الاقوامی کال ایکسچینج پکڑا ہے۔ اس کی تار سلی گوڑی (مغربی بنگال) سے منسلک ہیں۔ اس کی تفتیش سے انکشاف ہوا ہے کہ پاکستان کی جاسوس ایجنسی آئی ایس آئی اب ہندوستان کی شمال مشرقی ریاستوں سے معلومات حاصل کرنے میں چینی ایجنسیوں کی مدد کر رہی ہے۔

بنگال کے مالدہ ضلع کے ملک سلطان پور سے پکڑے گئے ایک چینی شہری ہان جنوی سے ایک لیپ ٹاپ ، 3 موبائل ، ہندوستانی ، بنگلہ دیشی ، امریکی کرنسی ، ایک چینی پاسپورٹ ، بنگلہ دیشی ویزا والا کچھ چینی الیکٹرک گیجٹ برآمد ہوا ہے۔ ملٹری انٹیلی جنس ایجنسی ایک مختلف زاویے سے تفتیش کرنا چاہتی ہے کیونکہ کل بنگلورو میں انکشاف ہوئے بین الاقوامی کال ایکسچینج کے بارے میں اطلاع سلی گوڑی (مغربی بنگال) میں ایک ہیلپ لائن نمبر پر ایک مشکوک کال سے ملی تھی۔

اس کے بعد ، ایک کاروائی میں ، ملٹری انٹلی جنس اور بنگلورو پولیس (اے ٹی سی) نے کل رات ایک نیٹ ورک کو کریش کیا جو بین الاقوامی کالوں کو مقامی کالوں میں تبدیل کرنے کا ایکسچینج چلا رہے تھے۔ ملٹری انٹلی جنس نے بنگلورو سے تملناڈو کے تیرو پور ضلع کے باشندے گوتم بن وشوناتھن (27) اور کیر ل کے ملا پورم ضلع کے بنیادی طور پر رہنے والے ابراہیم ملاٹی بن محمد کٹی (36) کو گرفتار کیا ہے۔

در حقیقت ، سلی گوڑی میں ایک ہیلپ لائن نمبر پر کال پر ، دوسری طرف کے شخص نے اپنا تعارف ایک ریٹائرڈ آرمی آفیسر کے طور پر کیا اور کچھ معلومات طلب کی۔ اس کال کو فوجی انٹیلیجنس نے پکڑا تھا ، جس پر فون کرنے والے کا نام ٹریک کیا گیا تھا۔ کالر آئی ڈی پر دکھائے گئے نمبر کی مدد سے ، فوجی خفیہ ایجنسی نے اس کی تفصیلات اور اس جگہ کا سراغ لگایا جہاں سے کال کی گئی تھی۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اس نمبر کا مقام مستقل تھا لیکن کال ڈیٹا ریکارڈ (سی ڈی آر) نے دکھایا کہ کال سم ایرگو کے ذریعہ کئے گئے تھے ۔اس سے آوٹ گوئنگ کالوں کی تعداد زیادہ تھی لیکن اس نمبر پر آنے والی کال چھت پٹ تھیں اس سے ثابت ہوا کہ کال مشین کا استعمال کر کے کی جا رہی تھی ۔ پکڑے گئے دونوں نوجواوں نے بی ٹی ایم لی آوٹ علاقوں میں جگہوں پر غیر قانونی طور سے ٹیلی ون ایکسچینج بنا رکھے تھے۔

فوجی انٹیلی جنس نے 30 الیکٹرانک آلات بھی برآمد کیے جن میں 32 موبائل سم کارڈ موجود تھے اور غیر ملکی کالوں کو مقامی کالوں میں تبدیل کرنے میں مدد کی تھی۔ دونوں نوجوانوں سے 900 سے زائد سم کارڈز برآمد ہوئے ہیں۔ یہ لوگ بنگلور کے علاقے بی ٹی ایم لے آؤٹ میں رہتے تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.