اینڈروئڈ یوزرز کے لیے انسٹاگرام "ڈارک موڈ” حاصل کرنے کا طریقہ یہاں ہے

انسٹاگرام کا ڈارک موڈ جس کو لوگ بہت پسند کر رہے ہیں کیونکہ رات کے وقت استعمال کے لیے یہ بہت آرام دہ ہے.

پیر کو نئی خصوصیت کی ریلیز ہونے کے بعد سے جدید ترین آپریٹنگ سسٹم پر iOS اور اینڈروئڈ دونوں استعمال کنندہ، نئے انسٹاگرام ڈارک موڈ کے ساتھ مدھم یا حتیٰ کہ بلیک لائٹنگ میں بھی اسکرول کرسکتے ہیں۔ خوش قسمتی سے ، آئی او ایس 13 کے ساتھ آئی فون صارفین اپنے پورے فون کو صرف ڈارک موڈ پر ڈال کر ایپ پر ڈارک موڈ پر جاسکتے ہیں۔ شکر ہے. Android فونز کے لیے یہ بہت زیادہ مختلف نہیں ہے، سوائے اس کے کہ کچھ حدود ہیں۔ اگرچہ آپ کو گھبرانا نہیں ہے ، کیونکہ ‘گرام’ پر نئی خصوصیت حاصل کرنا واقعی بہت آسان ہے ، اس کی سیاہ اور گہری بھوری رنگت کا مطلب یہ ہے کہ اندھیرے میں اپنی آنکھوں پر اسے آسانی سے لے جا.۔

اینڈروئیڈ فونز پر انسٹاگرام ڈارک موڈ کا استعمال

یہ کوئی پیچیدہ عمل نہیں ہے لیکن آپ کے اینڈروئڈ فون میں یہ خصوصیت آنے تک تھوڑی دیر ہوسکتی ہے۔ کیوں؟ ٹھیک ہے ، آپ کو اپنے فون پر ڈارک موڈ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے اینڈروئڈ 10 ، جدید ترین اینڈروئڈ OS کی ضرورت ہے۔

1) چیک کریں کہ آیا آپ کے پاس پہلے سے ہی اینڈروئڈ 10 موجود ہے یا اگر آپ اس میں اپ گریڈ کرسکتے ہیں۔ اگر اپ گریڈ دستیاب ہے تو یہ دیکھنے کے لئے ، ترتیبات> سسٹم> سسٹم اپ ڈیٹ پر جائیں۔

2) اینڈروئیڈ 10 کو اپ ڈیٹ کرنے کے بعد ، ترتیبات> ڈسپلے> ڈارک تھیم پر جاکر اپنا ڈارک موڈ آن کریں۔

3) آپ ترتیبات> بیٹری> بیٹری سیور پر جاکر بیٹری سیونگ موڈ کے ذریعہ ڈارک موڈ کو آن کر سکتے ہیں۔ اب دونوں آپس میں منسلک ہوگئے ہیں ، کیونکہ ڈارک موڈ سے بیٹری کی زندگی بچ جاتی ہے ، لہذا اگر آپ بیٹری سیور کو سوئچ کرتے ہیں تو ، آپ خود بخود ڈارک موڈ میں چلے جائیں گے۔

4) انسٹاگرام ایپ کھولیں۔

5) ڈارک موڈ آپ کے انسٹاگرام ایپ میں اس وقت متحرک ہوگا جب آپ نے اپنے فون کی ترتیبات کو اس پر آن کر دیا ہے ، اور جب تک آپ اپنے فون پر ڈارک موڈ کو تبدیل نہیں کرتے ہیں اس وقت تک آپ اس کے ساتھ اسکرل کرسکیں گے۔

انسٹاگرام پر ڈارک موڈ کو اب تک انسٹا صارفین کی جانب سے کچھ اچھی رائے مل رہی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.