fbpx

جائیداد کے تنازع پر پھر دو قتل

جائیداد کے تنازع پر پھر دو قتل :

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق لاہور کے علاقے شاہدرہ میں میں ایک سنگین جرم ہوا ۔شاہدرہ میں موجود عزیز کالونی میں دو قتل ایک ساتھ ہو گئے۔پھر اس واقعہ کا علم جب پولیس کو ہوا تو انہوں نے تفتیش کی تو پتا چلا کہ ہلاک ہونے والے افراد میں ایک مرد اور ایک عورت تھی ۔مرد کا نام فضل اور عورت کا نام فوزیہ تھا۔

مزید تفصیلات کے مطابق قتل کرنے والا سگا بھائی تھا جس نے اپنے بھائی اور اس کی بیوی کو جان سے مار ڈالا ۔اور اس کی وجہ جائیداد کا تنازع تھا ۔ پولیس کی رپورٹ کے مطابق جائیداد کا تنازع ابھی کا نہیں بلکے کچھ پرانا چل رہا تھا ۔پھر ایک دن اس بھائی نے دوسرے بھائی اور اپنی بھابی کو جان سے مار کر فرار ہو گیا ۔اس کا نام تنویر تھا اب اس ملزم تنویر کی تلاش جاری ہے ۔ملزم نے اپنے بھائی اور بھابی کو فائرنگ کے ذریعے قتل کیا تھا ۔
مزید یہ کہ سی سی پی او بلال صدیق کمیانہ نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے ایس پی سٹی سے رپورٹ بھی طلب کرلی ہے۔ سی سی پی او نے ملزم تنویر کی فوری گرفتاری کے لیے تمام وسائل بروئے کار لانے کی ہدایت جاری کر دی ہے ۔ ملزم تنویر جہاں بھی ملے گا اس کو فوری طور پر گرفتار کرلیا جائے گا ۔

خیال رہے کہ ابھی کچھ دن پہلے بھی لاہور ہی میں واقعہ شہر داتا دربار میں بھی جائیداد کے تنازع کی وجہ سے ہی چوٹھے بھائی نے اپنے دو بڑے بھائیوں کی جان لے لی تھی ۔جب اس تمام واقعے کا پولیس کو علم ہوا تو پولیس نے تفتیش کرنا شروع کر دی ۔پولیس نے اس حوالے سے بتایا کہ قتل ہونے والے دونوں بھائیوں کی عمر 60 اور 65 سال تھی ۔جن میں ایک بھائی کا نام الطاف تھا اور دوسرے بھائی کا نام سرفراز تھا ۔ملزم مختار جس نے جائیداد کے تنازع پر اپنے دو بڑے بھائیوں کو قتل کر دیا تھا ۔یہ ملزم ٹیکسالی کا رہائشی تھا ۔اس نے اپنے بھائیوں کو فائرنگ سے قتل کیا تھا ۔اس کی خود کی عمر 57 سال تھی اور اس کے دونوں بھائیوں کی عمر 60 اور 65 سال تھی جن کو اس نے اپنے ہاتھوں سے قتل کیا تھا ۔پولیس نے مکمل تفتیش کے بعد ملزم مختار کو گرفتار کر لیا تھا۔