fbpx

کراچی ایئرپورٹ، فرض شناس افسر نے دیانت داری کی شاندار مثال قائم کردی

شہر قائد میں واقع جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر تعینات فرض شناس افسر نے دیانت داری کی اعلی مثال قائم کردی۔ذرائع کے مطابق جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر تعینات افسر کی فرض شناسی اور دیانت داری کی وجہ سے ہوائی اڈے پر قیمتی سامان بھول کر جانے والے مسافر کو اپنا سامان واپس مل گیا۔اطلاع کے مطابق مذکورہ مسافر پی آئی اے کی پرواز پی کے 368 کے ذریعے کراچی سے اسلام آباد جارہا تھا کہ وہ بورڈنگ لائونچ میں اپنا دستی سامان بھول گیا تھا۔
ٹرمینل منیجر معمول کے دورے پر تھے کہ انہوں نے ڈومیسٹک لائونچ میں موجود ہینڈ بیگ دیکھا، انہوں نے بیگ اٹھانے کے بعد اسے کھولا تو اندر قیمتی لیپ ٹاپ، غیر ملکی کرنسی اور سونے کے دو بریسلیٹ موجود تھے۔
ٹرمینل منیجر نے فوری طور پر ایئرپورٹ منیجر کو صورت حال سے آگاہ کیا، جس کے بعد سول ایوی ایشن کے افسر نے مسافر کو سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے تلاش کر کے اس سے رابطہ کیا۔

مسافر جب ٹرمینل منیجرذوالفقارکے پاس پہنچا تو انہوں نے بیگ اس کے حوالے کر کے تمام چیزیں دوبارہ دیکھنے کا کہا، جس پر اس نے تصدیق کی کہ تمام سامان اس میں موجود ہے۔ایئرپورٹ منیجر نے مسافر سے تصدیق اور ضروری کارروائی کے بعد سامان اس کے حوالے کردیا۔ مسافر نے قیمتی سامان ملنے پر ایئرپورٹ منیجر ،ٹرمینل منیجر اورسول ایوی ایشن کے عملے کی فرض شناسی کو سراہا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.