fbpx

کراچی:جعلسازعرفان ملک گرفتار:پولیس نے بڑی کامیابی قرار دی

کراچی:جعلسازعرفان ملک گرفتار:پولیس نے بڑی کامیابی قرار دی ،اطلاعات کے مطابق کراچی پولیس نے دعویٰ کیا ہے کہ انہوں نے کراچی کے مشہور علاقے گلبرگ میں جعلساز عرفان ملک کو مسلح گارڈ کے ہمراہ خواتین پر تشدد کے الزام میں گرفتارکرلیا ہے

پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم عرفان ملک اسکے دو گارڈز کے خلاف گلبرگ تھانے میں مقدمہ درج کرکے ملزمان کو گرفتار کیا۔ پولیس کا کہنا ہے کہ جعلساز عرفان ملک خواتین سے رقم کا مطالبہ کرتا تھا۔ جان سے مارنے کی دھمکیاں دیتا تھا۔

کراچی پولیس نے مزید انکشاف کیا کہ گڈشتہ روز عرفان ملک مسلح گارڈز کے ہمراہ صائمہ نامی خاتون کے گھر میں گھس گیا۔ ایف آٸی آر کا متن اس بات کا گواہ ہے کہ ملزم عرفان ملک نے اپنے ساتھیوں کے ہمراہ خاتون کو تشدد کا نشانہ بنایا۔

اس کے ساتھ ساتھ پولیس کا یہ بھی کہنا ہے کہ علاقہ مکینوں کی اطلاع کے بعد موقع پر پہنچ کر ملزمان گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کیا۔

پولیس کے مطابق ملزم عرفان ملک کے خلاف اس قبل بھی گلبرگ تھانے میں متعدد مقدمات درج ہیں۔ پولیس کا کہنا ہےکہ عرفان ملک غریب عوام کوڈرا دھمکا کران سے بھتہ وصول کرتاتھا ، اس کے بارے میں‌ پولیس کو بہت سی اطلاعات تھیں کہ عرفان ملک ایک چالاک اور ڈرامےبازشخص ہے جو لوگوں سے ڈرادھمکا کر پیسے وصول کرتاہے