شٹر ڈاؤن ہڑتال نے ثابت کیا کہ کاروباری طبقہ مسائل کےشکنجے میں ہے،شیخ رشید

48 گھنٹے میں بجلی میں ریلیف دینے کی بات کی گئی تھی
0
36
rasheed

راولپنڈی: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ شٹر ڈاؤن ہڑتال نے ثابت کیا کہ کاروباری طبقہ مسائل کےشکنجے میں ہے۔

باغی ٹی وی: سماجی رابطے کی ویب سائٹ ایکس پر اپنے پیغام میں سابق وزیرداخلہ شیخ رشید کا کہنا تھا کہ 13 پارٹیاں اور اُس کے لیڈر عوام کو معاشی عذاب میں ڈال کر خود بھاگ گئے ہیں،ایک لندن میں دوسرا دبئی میں اورتیسرا سعودی عرب میں چلا گیاہےاور یہ لوگ ملبہ نگران حکومت پر ڈال رہے ہیں، جب کہ عوام بیچارے سڑکوں پر دھکے کھا رہے ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ 48 گھنٹے میں بجلی میں ریلیف دینے کی بات کی گئی تھی، ایک ہفتہ گزر جانے کے بعد بھی کوئی نتیجہ نہیں نکلا، گزشتہ روز کی شٹرڈاؤن ہڑتال نےثابت کیا کہ کاروباری طبقہ مسائل کےشکنجےمیں ہے،پکڑدھکڑ وقت ضائع کرے گی اور نفرت کو بڑھائے گی، بات چیت کی ضرورت ہے اور بات چیت سے ہی حل نکلے گا، سیاست میں کبھی بھی بات چیت کے دروازے بند نہیں کیے جاتے، ڈنڈا مسائل کا حل نہیں رہا حالات بہتری کی طرف لے کر جانے پڑیں گے۔

گلگت بلتستان میں پاک فوج کی تعیناتی کی خبریں اور قیاس آرائیاں بے بنیاد ہیں،وزیر …

شیخ رشید کاکہنا تھا کہ افسوس کی بات ہےکہ عدلیہ کے فیصلوں کوبھی نہیں مانا جارہا،اس وقت پاکستان کو سیاسی استحکام کی اشد ضرورت ہے، استحکام نہیں آئے گا تو حالات سنگین اور گھمبیر ہو جائیں گے، ستمبر اہم ترین مہینہ ہے دیکھنا یہ ہے یہ ستمگر ہوگا یا عوام کے لیے خوش آئند ہوگا۔

بلوں کیخلاف پشاور میں احتجاج، جماعت اسلامی کے رہنماؤں کیخلاف مقدمہ درج

Leave a reply