بلے باز خواجہ نافع نے بھارتی کپتان روہت شرما اور پاکستانی بلے باز بابر اعظم کو فالو کرنے کی وجہ بتا دی

0
128

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے سیزن نو میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی نمائندگی کرنے والے ابھرتے ہوئے بلے باز خواجہ نافع نے بھارتی کپتان روہت شرما اور پاکستانی بلے باز بابر اعظم کو فالو کرنے کی وجہ بتا دی۔22 سالہ نوجوان نے لاہور قلندرز کے خلاف اعلان کیا جہاں انہوں نے 31 گیندوں پر 60 رنز بنا کر پی ایس ایل 9 میں اپنی ٹیم کو دوسری جیت دلائی۔ دائیں ہاتھ کے بلے باز نے اپنے کھیل کے مختلف پہلوؤں پر کھل کر بات کی۔
"انہوں نے مزید کہا.جب سے میں نے کرکٹ کھیلنا شروع کیا ہے، میں نے روہت شرما اور بابر اعظم کو فالو کیا ہے۔ روہت تمام بولرز کو آسانی سے کھیلتے ہیں، جب کہ میں نے بابر کو ٹی وی پر دیکھا، وہ رنز بنا رہے تھے۔ بابر اعظم کو دیکھ کر مجھے حوصلہ ملا، اور میں نے بہت محنت کی۔ وہ مقابلے کے بقیہ میچوں میں بھی کارکردگی جاری رکھنے کے لیے پر امید ہیں۔انہوں نے مزید کہا کہ میں نے اس مقام تک پہنچنے کے لیے بہت محنت کی اور بہت مشق کی، مجھے اپنی محنت پر اعتماد تھا اور میں پی ایس ایل میں اچھی اننگز کھیلنے میں کامیاب ہوا۔دوسری جانب خواجہ نافع نے کہا کہ گلیڈی ایٹرز کی انتظامیہ نے ان پر بہت اعتماد ظاہر کیا ہے اور فی الحال ان کی نظریں پی ایس ایل میں پرفارم کرنے پر لگی ہوئی ہیں۔”ٹیم انتظامیہ کو مجھ پر بہت اعتماد ہے، پی ایس ایل میں یہ میرا صرف دوسرا میچ تھا، ابھی 8 میچ باقی ہیں، اور میں ان میں اچھی کارکردگی دکھانا چاہتا ہوں۔
انہوں نے مزید کہا۔ابھی کے لیے، یہ صرف پی ایس ایل ہے؛ ہم دیکھیں گے کہ میرے کیریئر میں آگے کیا ہوتا ہے۔ ہمارا منصوبہ باقی میچز جیتنا، پلے آف تک پہنچنا، پھر فائنل میں جانا، اور جیتنا ہے، خواجہ نافع نے یہ بتاتے ہوئے نتیجہ اخذ کیا کہ وہ اپنی شاٹ رینج کی وجہ سے سوشل میڈیا پر کیسے مشہور ہوئے۔انہوں نے مزید کہا کہ "ایک دوست نے میرے شاٹس اپ لوڈ کرنے کے لیے ایک سوشل میڈیا اکاؤنٹ بنانے کا مشورہ دیا۔ میں نے کوچ سے اجازت لی، اور پھر تمام ویڈیوز نے مجھے مقبولیت حاصل کی۔”

Leave a reply