کیا آپ سویٹ ‌ہارٹ گرپ بارے جانتے ہیں…؟

0
59

کیا آپ سویٹ ‌ہارٹ گرپ بارے جانتے ہیں…؟
باغی ٹی وی رپورٹ کےمطابق دوسری جنگ عظیم کے اندر جب فوجی اپنے پیاروں سے لمبا عرصہ دور رہتے تھے تو ان کو یاد کرنے اور اپنے دل کو بہلانے کے لیے اپنی گن یا پسٹل کے دستے میں اپنی بیوی یا محبوبہ کی تصویر جڑوا لیا کرتے تھے، جنگ عظیم دوم میں یہ ایک ٹرینڈ تھا . پسٹل کی گرپ یا دستی میں اس تصویر کو جڑوا یا جاتا تھا اس کو پیاری گرفت یا سویٹ ‌ہارٹ گرپ کہتے تھے.


اسکی تفصیل جنگ عظیم دوم کے بعض واقعات سے ملتی ہے سپاہی اور افسران نے اپنے کولٹ M1911 پستولوں کے متبادل متبادل گرفت تراشنے کے لئے نیچے ہوائی جہاز سے پلییکس گلاس کا استعمال شروع کیا۔ ہاتھ سے تیار شفاف گرفتوں سے ان کی جگہ کے لیے ، لکڑی کے معیاری گرفت کو ان کے سائیڈ آرمز سے اتارنا۔ تب وہ انہیں ذاتی نوعیت کا بناتے لیکن نیچے پن اپ والی لڑکی کی اپنی پیاری کی تصویر لگاتے۔ اس طرح ، یہ سویٹ ہارٹ گرپ یا "پیاری” گرفت کے طور پر جانا جاتا ہے۔


کبھی کبھی ، یہ دائیں پلیٹ میں پیارے کی تصویر کے ساتھ ترتیب دیئے جاتے تھے جبکہ بائیں پلیٹ کو غیر سنجیدہ چھوڑ دیا جاتا تھا۔ یہ اس وجہ سے تھا کہ دائیں ہاتھ والا صارف بندوق کے اس پہلو سے رسائل میں دیکھ سکتا تھا کہ یہ جان سکتا ہے کہ اس نے کتنے راؤنڈ چھوڑے ہیں۔ ان بندوقوں کے مالکان زیادہ تر M1911s کے لئے بہت زیادہ استعمال کی توقع کر رہے ہیں اگر وہ اس قدر تکلیف میں چلے گئے۔
سویٹ‌ہارٹ گرپس جنگ عظیم دوم کی تاریخ کا ایک دلچسپ ٹکڑا ہیں اور اس میں کوئی بڑا مجموعہ نہیں رکھتا ہے۔ اور حیرت کی بات ہے کہ ان کے بارے میں بہت کم لوگ جانتے ہیں۔

Leave a reply