مودی کے دورہ متحدہ عرب امارات اور بحرین کا شیڈول سامنے آگیا

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی 23اگست کو متحدہ عرب امارات جائیں گے جہاں وہ زید ایوارڈ وصول کریں گے۔

بھارتی وزارت خارجہ کے مطابق وزیراعظم 24,25 اگست کو بحرین کا دورہ کریں گے۔

وزیر اعظم اپنے دورہ کے دوران شیخ محمد بن زید النہیان ، ابو ظہبی کے ولی عہد شہزادہ اور متحدہ عرب امارات کی مسلح افواج کے نائب سپریم کمانڈر سے ملاقات کریں گے ۔ باہمی دلچسپی کے دوطرفہ ، علاقائی اور بین الاقوامی امور پر تبادلہ خیال کریں گے۔

وزیر اعظم مودی کو متحدہ عرب امارات کا سب سے بڑا سویلین ایوارڈ زید دیا جائے گا جو اپریل2019 کے اوائل میں دونوں ممالک کے درمیان باہمی تعلقات کو بڑھانے کے لئے وزیر اعظم مودی کو پیش کیا گیا تھا۔

مذکورہ ایوارڈ کو متحدہ عرب امارات کے بانی والد شیخ زید بن سلطان النہیان کے نام سے خصوصی اہمیت حاصل ہے کیونکہ شیخ زید کی پیدائش کے 100سو سال مودی کو دیا گیا ۔

دریں اثنا 24 اور 25 اگست کو مودی کا بحرین کا دورہ کریں گے جوکسی بھی خلیجی ریاست کے لئے ہندوستانی وزیر اعظم کا پہلا دورہ ہوگا۔

اس دورے کے دوران ، وزیر اعظم بھارتی کمیونٹی سے خطاب کریں گے۔ مودی بحرین کے وزیر اعظم شہزادہ شیخ خلیفہ بن سلمان آل خلیفہ سے بھی باہمی تعلقات اور علاقائی اور بین الاقوامی امور پر باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کریں گے۔ بحرین کے وزیر اعظم شاہ حمد بن عیسیٰ خلیفہ وزیر اعظم کے اعزاز میں ضیافت کے عشائیے کی میزبانی کریں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.