محمد اعظم سواتی اور پاکستان ریلوے کے وفود کی ملاقات، درپیش مسائل پر تبادلہ خیال

0
26

وفاقی وزیر ریلویز محمد اعظم خان سواتی سے پاکستان ریلوے کی ٹریڈ یونینز کے وفود کی ریلوے ہیڈکوارٹرز آفس لاہور میں ملاقات ہوئی ہے. ملاقاتیں ریل مزدور اتحاد کے مرکزی صدر عنائت علی گجر،پریم یونین کے مرکزی صدرحافظ سلیمان بٹ اور پاکستان لیبر فیڈریشن یونین کے سیکرٹری جنرل حاجی سعید آرائیں کی قیادت میں ہوئیں.

یونینز وفود میں شامل عہدیداروں نے وزیر ریلویز محمد اعظم خان سواتی کو ریلوے ملازمین کے مسائل اور ریلوے کے نظام کو بہتر اور منافع بخش بنانے کے حوالے سے تجاویز پیش کیں. اس موقع پر وزیر ریلویز محمد اعظم خان سواتی نے یونینز وفود کو ریلوے ملازمین کے جائز مطالبات اور مسائل کو حل کرنے کی یقین دہانی کروائی۔

انہوں نے کہا کہ ہماری بنیادی ذمہ داری ٹرین آپریشن چلانا ہے جس پر پوری توجہ دے رہے ہیں، محکمہ کی بہتری اور منافع بخش بنانے کے حوالے سے جو بھی تجاویز ہوں گی ان پر ضرور غور کیا جائے گا. انہوں نے کہا کہ کرپشن کے خاتمے کے لئے میرے دروازے ہر وقت کُھلے ہیں، آپ لوگ میرا ساتھ دیں، اب ریلوے میں سیاست نہیں ہو گی بلکہ خدمت ہو گی

انہوں نے کہا کہ مزدوروں کے ساتھ ساتھ افسروں کو بھی ایک ساتھ لیکر چلنا ہے. بعد ازاں وفاقی وزیر ریلوے محمد اعظم خان سواتی نے ریلوے کے شعبہ کیٹرنگ سے وابسطہ کام کرنے والے ٹھیکداروں سے ملاقات کی جس میں اُنہوں نے اُن کے جائز مطالبات اور شکایات سنیں اور موقع پر ہی اُن کے ازالے کے لئے اُنہیں یقین دہانی کروائی
ہے.

اس موقع پر وزیر ریلوے نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اب کوئی افسر آپ کے ساتھ کمیشن لینے کا سوچ بھی نہیں سکے گا۔، آپ کا براہ راست میرے ساتھ رابطہ رہے گا، میں ایسا سسٹم لا رہا ہوں جس میں شکایات کا فوری ازالہ ممکن ہو سکے گا.

وزیر ریلوے نے کیٹرنگ ٹھیکداروں کی ریلوے میں ٹھیکہ نہ ملنے کی صورت میں سیکورٹی کی مد میں پڑی رقم کو ایک ہفتے میں ادا کرنے کا بھی وعدہ کیا ہے ۔ اُنہوں نے کہا کہ آئندہ ایسا کنٹریکٹ تیار کیا جائے جس میں انہیں تمام سہولتیں دی جائیں گی جو کنٹریکٹ کا حصہ ہوں اور ہم اس کے پابند ہوں گے، کوئی پولیس اہلکار یا ریلوے ملازم آئندہ آپ سے مفت میں کوئی چیز نہیں کھائے گا اور نہ ہی ناجائز آپ کے کام میں مداخلت کرسکیں گے۔

بعدازاں وفاقی وزیر ریلوے اعظم خان سواتی نے رائل پام گالف اینڈ کنٹری کلب کا دورہ کیا۔ دورے کے دوران رائل پام گالف اینڈ کنٹری کلب کی انتظامیہ نے وفاقی وزیر کو رائل پام کو سپریم کورٹ کے احکامات کے مطابق چلانے کے حوالے سے تفصیلی بریفنگ دی۔ وفاقی وزیر ریلوے نے رائل پام مینجمنٹ کمیٹی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آپ بزنس مین کے لیے آسانی پیدا کریں اُسے سہولت دیں اور تبھی آپ کی زمینیں کمرشل بنیادوں پر چل سکیں گی، آپ مجھے تجاویز دیں میں آپ کے بزنس پلان میں اپنا حصہ ڈالوں گا، اس کی مکمل کمرشل ایکپلائٹیشن کے لیے ہرممکن کوشش کرتارہوں گا۔

بریفنگ کے دوران چیف ایگزیکٹوآفیسر پاکستان ریلویز نثار احمد میمن، ایڈیشنل جنرل منیجر ٹریفک سید مظہر علی شاہ، ایڈیشنل جنرل منیجرشاہ رخ افشار، ڈویژنل سپرنٹنڈنٹ لاہور ڈویژن عامر نثار چوہدری، مشیر وزیرریلوے دستگیر بلوچ چیف کمرشل منیجر پسنجر فاروق اقبال اور رائل پام وائس پریزیڈنٹ احمد سعید اقبال ملک بھی موجود تھے۔

Leave a reply