fbpx

نیب کا اسحاق ڈار پر نئی انکوائری شروع کرنے کا فیصلہ

نیب کا اسحاق ڈار پر نئی انکوائری شروع کرنے کا فیصلہ

باغی ٹی وی : قومی احتساب بیورو (نیب) نے سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے خلاف نئی انکوائری شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، جو اس وقت پاکستان میں بدعنوانی کے مبینہ مقدمات کا سامنا کرنے سے بچنے کے لئے بظاہر لندن میں مقیم ہیں۔

سابق وزیر کے خلاف نیا مقدمہ شروع کرنے کا فیصلہ نیب کے ایگزیکٹو بورڈ کے اجلاس میں کیا گیا ، جس کی صدارت اینٹی گرافٹ واچ ڈاگ کے چیئرمین ریٹائرڈ جسٹس جاوید اقبال نے کی۔

ڈان کی رپورٹ کے مطابق نیب کے ایک سینئر عہدیدار کے مطابق نیا کیس منی لانڈرنگ سے متعلق ہے۔ ان کو "آمدنی سے زیادہ اثاثوں” کے کیس کا پہلے ہی سامنا ہے جس میں انہیں مفرور قرار دیا گیا ہے۔

نیب کی طرف سے جاری ایک سرکاری پریس ریلیز میں کہا گیا ہے: “ای بی ایم نے سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار سمیت مختلف شخصیات کے خلاف سات انکوائریوں کو ٹھیک کہا ہے ۔ ان میں سید مہدی شاہ ، سابق وزیر اعلی گلگت بلتستان۔ سید طلعت محمود ، چیف ایگزیکٹو آفیسر ،ذرعی ترقیاتی بینک لمیٹڈ (زیڈ ٹی بی ایل)؛ وزارت مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے عہدیدار اور دیگر۔ ملک تنویر اسلم اعوان ، سابق ممبر صوبائی اسمبلی ، پنجاب ، نمرہ تنویر؛ راحیلہ اصغر؛ اصغر نواز؛ اور میسرز جیو ماسٹرز پرائیویٹ لمیٹڈ شامل ہیں ،

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.