2019 : وزیراعظم عمران خان سمیت19 پاکستانی بااثر مسلم شخصیات میں شامل

0
94

اسلام آباد : ہرسال کی طرح مسلم دنیاکی بااثر شخصیات کی درجہ بندی کی طرح سال 2019 کی درجہ بندی بھی کردی گئی ہے جس میں وزیراعظم عمران خان سمیت پاکستان کی 19 مسلم شخصیات بھی اس درجہ بندی میں شامل ہوگئی ہیں،

ذرائع کےمطابق یہ درجہ بندی کے حوالے سے اردن کے شاہی تعلیمی مرکز کی جانب سے 500 با اثر مسلم شخصیات کی فہرست شائع کی گئی ہے جس میں مولاناتقی عثمانی، مولانا طارق جمیل اور جاوید احمد غامدی بھی شامل ہیں۔

اردن کے شاہی تعلیمی مرکز کی جانب سے 500 با اثر مسلم شخصیات کی فہرست کے مطابق مولانا تقی عثمانی چھٹے نمبر پر وزیراعظم عمران خان اس فہرست میں 29ویں اور مولانا طارق جمیل 40 ویں نمبر پر ہیں۔ ڈاکٹر قدیر خان، ڈاکٹر عرفان صدیقی اور ڈاکٹر عطا الرحمان کے نام بھی فہرست میں درج ہیں۔

اردن کے شاہی تعلیمی مرکز کی جانب سے 500 با اثر مسلم شخصیات کی فہرست میں‌وزیراعظم عمران خان کی ذاتی زندگی اور شوکت خانم ہسپتال کا بھی ذکر کیا گیا وزیراعظم کی 22 سالہ سیاسی جدوجہد، کرکٹ میں کامیابیوں، شوکت خانم اسپتال اور تعلیم کے لیے بنائی گئی یونیورسٹی کا کا ذکر بھی کیا گیا ہے۔عمران خان کے متعلق درج ہے کہ انہوں نے اقتدار میں آنے کے بعد بدعنوانی کے خلاف سخت اقدامات کیے اور حکومتی اخراجات میں کفایت شعاری اپنائی۔

اردن کے اس تحقیقی ادارے کی طرف سے جاری رپورٹ کے مطابق دیگر پاکستانیوں میں سابق وزیراعظم نوازشریف، جمیعت علمائے اسلام(ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان، ڈاکٹر فرحت ہاشمی، ڈاکٹرطاہر القادری، جماعت اسلامی کے سربراہ سراج الحق، جاوید غامدی، بلقیس ایدھی، منیبہ مزاری، شرمین عبید چنائی، ملالہ یوسفزئی، مولانا الیاس عطاری اورعابدہ پروین شامل ہیں۔

Leave a reply