گوجرانوالہ:علی پور چٹھہ میں آئل ریفائنری میں آگ بھڑک اٹھی

ریفائنری کے آگ والے حصے میں 25 ہزار لیٹر خام تیل موجود ہے
0
27
ali pur chattha

گوجرانوالہ میں وزیر آباد کے علاقے علی پور چٹھہ میں آئل ریفائنری میں آگ بھڑک اٹھی ، آگ پر ریسکیو ٹیموں نے دو گھنٹوں کے بعد قابو پالیا۔

باغی ٹی وی :علی پور چٹھہ کے آئل ریفائنری یونٹ میں اچانک آگ بھڑک اٹھی جس نے دیکھتے ہی دیکھتے عمارت کے بڑے حصے کو لپیٹ میں لے لیا، ریسکیو ٹیموں نے موقع پر پہنچ کر آپریشن شروع کیا اور دو گھنٹے کے بعد آگ پر قابو پا لیا۔

ریسکیو حکام کے مطابق آگ یونٹ کے بوائلر اور بیٹنگ چیمبر میں لگی تھی ریفائنری کے آگ والے حصے میں 25 ہزار لیٹر خام تیل موجود ہےریسکیو کے مطابق آگ پر مکمل قابو پا لیا گیا ہے اور کولنگ کا عمل جاری ہے آتشزدگی کی وجہ فوری طور پر معلوم نہیں ہو سکی-

جہلم میں سلنڈر پھٹنے سے 3 منزلہ عمارت گرگئی، 25 افراد کے دبے …

دوسری جانب وزیراعظم شہباز شریف نے ریفائنری میں آتشزدگی کا نوٹس لیتے ہوئے متعلقہ حکام کو ہدایت کی ہے کہ ریفائنری کے عملے کی حفاظت کیلئے فوری اور مؤثر اقدامات کئے جائیں ، وزیراعظم نے آتشزدگی کے واقعے کی تحقیقات کرانے کی بھی ہدایت کی ہے۔

جہلم میں جی ٹی روڈ پر 3 منزلہ ہوٹل میں سلنڈر پھٹنے سے عمارت گرگئی جس کے نتیجے میں 3 افراد جاں بحق ہوگئے، ملبے تلے دبے افراد کو نکالنے کے لیے ریسکیو آپریشن جاری ہے، ملبے تلے 25 افراد کے دبے ہونےکا خدشہ ہے، اب تک 7 افراد کو ریسکیو کرکے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے ملبے سے تین افرادکی لاشیں نکالی گئی ہیں، لاشوں اور زخمیوں کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

سیالکوٹ : دریائے چناب میں ہیڈ مرالہ پر نچلے درجے کا سیلاب

Leave a reply