پاکستان اور سعودی عرب کی پہلی مشترکہ اسپیشل فورسز مشق

0
24
Pakistan, Saudi Arabia hold joint military exercise

آئی ایس پی آر کی طرف سے جاری بیان میں کہا گیا ہے پاکستان اور سعودی عرب کی پہلی مشترکہ اسپیشل فورسز مشق البطار-1 کی افتتاحی تقریب چراٹ میں منعقد ہوئی ہے، پاک سعودی اسپیشل فورسز دو ہفتوں پر محیط مشقوں میں حصہ لے رہی ہیں۔ اس مشق کا مقصد دونوں ممالک کے درمیان تاریخی فوجی تعلقات کو مزید فروغ دینا ہے.

آئی ایس پی آر نے مزید بتایا کہ جس میں مشترکہ روزگار کے تصور کو فروغ دینا اور مستقبل میں فوجی تعاون کے لئے باہمی دلچسپی کے شعبوں کی نشاندہی کرنا شامل ہے تاکہ دہشت گردی کے خلاف ملازمت میں ایک دوسرے کے تجربے سے زیادہ سے زیادہ فوائد حاصل کیے جاسکیں۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
دہشتگرد، سہولتکار اُن کے ساتھیوں کا پیچھا کریں گے،آرمی چیف
آئی ایس پی آر نے بتایا تقریب کے آغاز میں دونوں ممالک کے قومی ترانے بجائے گئے۔ اس موقع پر دونوں مسلح افواج کے سینئر افسران بھی موجود تھے۔ دونوں برادر ممالک کی افواج کے درمیان اس طرح کی مشترکہ فوجی مشقوں کا مقصد موجودہ دوطرفہ تعلقات کو بڑھانا اور ایک دوسرے کے تجربات سے فائدہ اٹھانا ہے۔

تاہم خیال رہے کہ اس سے قبل بھی پاک بحریہ اور سعودی بحریہ کی اسپیشل آپریشن فورسز کے درمیان کراچی میں ہونے والی مشترکہ بحری مشق افعیٰ الساحل ہوئی تھی جبکہ پاک بحریہ کی جانب سے جاری اعلامیے میں بتایا گیا تھا کہ مشق کے پہلے مرحلے کے دوران زمینی اور ہاربر سرگرمیوں کی مشق کے علاوہ بحری اسپیشل آپریشنز کی قبل از مشق ریہرسل بھی کی گئی۔

واضح رہے یہ بھی کہا گیا تھا کہ مشق افعیٰ الساحل کا مقصد دونوں بحری افواج کے مابین مشترکہ آپریشنز اور دفاعی صلاحیتوں کو فروغ دینا اور انسانی اسمگلنگ، بحری قذاقی اور دہشت گردی جیسے کئی میری ٹائم خطرات سے نمٹنا تھا تاکہ ان مشقوں سے دونوں ملکوں کو درپیش روایتی خطرات کے خلاف صلاحیت کو مشترکہ طور پر بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔

Leave a reply