fbpx

پاکستان میں براڈ بینڈ صارفین کی تعداد 10 کروڑ ہو گئی

اسلام آباد: پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) نے اعلان کیا ہے کہ ملک میں براڈ بینڈ کی سبسکرپشن یعنی انٹرنیٹ صارفین کی تعداد 10 کروڑ تک پہنچ گئی۔

باغی ٹی وی :تفصیلات کے مطابق پی ٹی اے نے اپنے بیان میں کہا کہ 2012 میں 2 لاکھ سے بھی کم سبسکرپشن ہوئی تھی لیکن تھری جی سروس کے متعارف ہونے کے بعد 2014 میں یہ تعداد 16 لاکھ ہوگئی اور اب 10 کروڑ ہے۔

پی ٹی اے نے دعوی کیا کہ اس وقت ملک کی 87 فیصد آبادی کو خطے میں سب سے کم قیمت میں انٹرنیٹ / براڈ بینڈ خدمات تک رسائی حاصل ہے۔

مزید برآں براڈ بینڈ 3 جی / 4 جی نیٹ ورکس پر فراہم کیا جاتا ہے جس کی اوسطا ڈاؤن لوڈ اسپیڈ 17.7 ایم بی پی ایس ہے اور 11.3 ایم بی پی ایس (موبائل) کی اپ لوڈ کی رفتار ہے جو دوسرے علاقائی ممالک میں رفتار کی سطح سے بھی زیادہ ہے۔

موبائل ڈیٹا کی قیمتیں مجموعی قومی آمدنی صرف 0.70 فیصد تک گری ہے جو اقوام متحدہ کی براڈبینڈ کمیشن کی سفارشات کی 2 فیصد سے بھی کم ہے۔

چاروں نیشنل سیلولر موبائل آپریٹرز (سی ایم اوز)، ایس سی او اور فکسڈ لائن براڈبینڈ آپریٹرز بشمول پی ٹی سی ایل کے اجتماعی طور پر اب 10 کروڑ سے زیادہ کے براڈ بینڈ کی رکنیت ہے۔

پی ٹی اے کے مطابق قومی معیشت کے ہر شعبہ میں ڈیٹا سروسز کے بڑھتے ہوئے استعمال، صارفین میں مقبولیت اور آپریٹرز کی نئی اور جدید سروس متعارف کرانے کی وجہ سے یہ مذکورہ ہدف حاصل ہوا۔

علاوہ ازیں پاکستان کے شعبہ ٹیلی کام نے بہت سارے سنگ میل حاصل کر لیے ہیں جیسے کہ 2010 میں 10 کروڑ موبائل سبسکرپشنز تک پہنچنا، 2009 میں ملک بھر میں پہلی مرتبہ بایومیٹرک تصدیق شدہ سم متعارف کروانا اور 2019 میں دنیا کا پہلا اوپن سورس ڈیوائس شناختی رجسٹریشن اینڈ بلاکنگ سسٹم نافذ کرنا۔

پی ٹی اے نے اس اہم مقام کو حاصل کرنے کے لیے صارفین اور خدمات فراہم کرنے والوں کی تعریف کی۔

براڈ بینڈ کیا ہے؟

براڈ بینڈ ایک ایسی اصطلاح ہے جسے تیز رفتار انٹرنیٹ کنکشن کی کسی بھی شکل کی وضاحت کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو ہمیشہ جاری رہتا ہے اور ایک ہی وقت میں ایک سے زیادہ چینلز کے ذریعے ڈیٹا منتقل کرسکتا ہے۔

براڈ بینڈ کا کیا مطلب ہے؟

براڈ بینڈ کی تکنیکی تعریف ڈیٹا منتقل کرنے کا ایک طریقہ ہے جو تعدد کے وسیع ، یا وسیع ، بینڈ کی حمایت کرنے کی صلاحیت کی وجہ سے بیک وقت دو یا زیادہ ٹریفک کی قسموں کی مدد کر سکتی ہے۔

سرکاری اداروں میں براڈ بینڈ کی تعریفیں خطے کے لحاظ سے مختلف ہوسکتی ہیں اور کچھ تنظیمیں اس اصطلاح کے استعمال کو اعداد و شمار کی رفتار تک محدود رکھتی ہیں جو ایک مقررہ کم سے کم ضرورت سے زیادہ ہیں۔ یہ عام طور پر اس بات کا یقین کرنے کے لئے کیا جاتا ہے کہ صارفین کو مسلسل انٹرنیٹ خدمات مہیا کرنے والے فراہم کرتے ہیں جو بصورت دیگر کمتر خدمات کو غلط انداز میں پیش کرسکتے ہیں جو حقیقت میں ان سے بہتر ہیں۔

بہت سارے لوگ براڈ بینڈ کو وائرڈ یا کیبل انٹرنیٹ کنکشن کے طور پر سوچتے ہیں لیکن ٹکنالوجی کا اصل جسمانی نفاذ زیادہ وسیع استعمال سے ظاہر ہوتا ہے جس سے براڈ بینڈ کا مطلب تھوڑا سا وسیع ہوجاتا ہے براڈ بینڈ انٹرنیٹ کنیکشن کی کچھ مثالیں درج ذیل ہیں-

ڈی ایس ایل (ڈیجیٹل سبسکرائبر لائن)

فائبر آپٹک کیبل

کیبل

3G موبائل براڈ بینڈ

4 جی موبائل براڈ بینڈ

5 جی موبائل براڈ بینڈ

6 جی موبائل براڈ بینڈ

وائٹ اسپیس وائی فائی

سیٹلائٹ اور خلا پر مبنی انٹرنیٹ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.