پاکستان بنگلہ دیش ٹی ٹونٹی سیریز،،قومی ٹیم کا اعلان،،بابراعظم کپتان،،محنت کرے گی ٹیم جیتے گا پاکستان

0
32

لاہورپاکستان بنگلہ دیش ٹی ٹونٹی سیریز،،،،قومی ٹیم کا اعلان،،، بابر اعظم قیادت کریں گے،بنگلا دیش کے خلاف تین میچوں پر مشتمل ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے قومی ٹیم کا اعلان کر دیا گیا ہے۔کراچی میں قومی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے چیف سلیکٹر مصباح الحق نے قومی ٹیم کا اعلان کیا۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے ہیڈکوچ مصباح الحق نے بتایا کہ ہم نے آسٹریلیا میں نئے کھلاڑیوں کو موقع دیا، بنگلا دیش کے خلاف بھی تجربہ کار اور نوجوان کھلاڑیوں پر مشتمل کمبی نیشن بنایا ہے۔مصباح الحق نے کہا کہ ہم کچھ پول پر کام کر رہے تھے، ہمیں محمد حفیظ کی ضرورت محسوس ہو رہی تھی، حفیظ اب بھی پاکستان ٹیم کے لیے اچھا پرفارم کر سکتا ہے۔قومی ٹیم کے ہید کوچ نے کہا کہ شاداب خان پر کام ہو رہا ہے جب کہ عثمان قادر کو بیک اپ کے لیے رکھا گیا ہے۔

ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے:
بابراعظم، حارث سہیل، افتخار احمد، عماد وسیم، محمد حسنین، محمد رضوان، شاداب خان، شاہین شاہ آفریدی، شعیب ملک، حارث رؤف، خوشدل شاہ، عثمان قادر، احسان علی، محمد حفیظ، عماد بٹ، محمد موسی خان اور عرفان علی۔

قومی ٹیم کے ہیڈ کوچ نے کہا کہ پی ایس ایل کے بعد قومی ٹیم کی نئی شکل نظر آئے گی، جو پرفارم کرے گا وہ ٹیم میں رہے گا۔ایک سوال کے جواب میں مصباح الحق نے کہا کہ جب ٹیم کی سلیکشن ہوتی ہے تو کامران اکمل اور سلمان بٹ سمیت ہر کھلاڑی پر بات ہوتی ہے۔مصباح الحق نے کہا کہ ورلڈ کپ تک ہم ایک وننگ کمبی نیشن بنانا چاہتے ہیں، ہر کھلاڑی کی پرفارمنس دیکھ رہے ہیں، کوشش ہے کہ ٹیم کو جیت راہ پر لے کر جائیں۔

ایک اور سوال کے جواب میں مصباح الحق نے کہا کہ محمد عامر اور وہاب ریاض جیسے سینئرز ٹیم میں ہوں تو نوجوانوں کو موقع دینا دشوار ہو جاتا ہے، مختلف کھلاڑیوں کو موقع دے رہے تھے اس لیے سینئر کھلاڑی ٹیم میں نہیں تھے۔سرفراز احمد سے متعلق سوال پر چیف سلیکٹر نے کہا کہ سرفراز احمد بہت بہتری لائے ہیں، پی ایس ایل سامنے ہے پرفارم کریں گے تو کسی بھی وقت واپس آسکتے ہیں۔

چیف سلیکٹر نے مزید کہا کہ کامران اکمل اور سلمان بٹ سمیت کئی کھلاڑی ہمارے پول میں شامل ہیں کوشش ہے کہ سب کو موقع دیں، سرفراز احمد کی فٹنس بھی بہتر ہوگئی وہ پی ایس ایل میں کارکردگی دکھاکر کم بیک کرسکتے مصباح الحق نے آخر میں کہا کہ محمد عامر اور وہاب ریاض کو ڈراپ صرف نوجوان کھلاڑیوں کو شامل کرنے کیلئے کیا گیا ہے ۔ کپتان بابر اعظم نے کہا کہ ٹیم کا انتخاب میری مشاورت سے ہوا، سینئر اور جونیئر کا بہترین کمبینیشن بنایا ہے، امید ہے اچھے نتائج سامنے آئیں

Leave a reply