ورلڈ ہیڈر ایڈ

کرکٹ کی روایتی سلیکشن کمیٹی ختم کردی گئی ، کیوں کہ وجہ سامنے آگئی

لاہور :پي سي بي نے مصباح الحق کو چيف سليکٹر مقرر کرتے ہي روايتي سليکشن کميٹي ختم کرنے کا اعلان کرديا۔لاہور ميں ميڈيا سے گفتگو کرتے ہوئے پي سي بي کے ايم ڈي وسيم خان کا کہنا تھا کہ اب ٹيموں کي سليکشن کے ليے روایتی سلیکشن کمیٹی نہیں ہو گی بلکہ صوبائی ٹیموں کے کوچز سلیکشن کمیٹی کا حصہ ہوں گے ۔

باغی ٹی وی کے مطابق ٹيم کے کپتان کا فيصلہ مصباح الحق کي مشاورت سے کريں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ مصباح الحق کے ہیڈ کوچ اور چیف سلیکٹر بنانے پر خوشی ہے ۔ 2010 میں جب مصباح الحق نے قومی ٹیم کي قيادت سنبھالی تو مشکل صورت حال تھی ۔ اس ليے ان کی لیڈر شپ صلاحیتوں پر اعتماد کيا ہے ۔ ان کا کہنا تھا کہ پي سي بي کي خيال تھا کہ ہيڈ کوچ اور چيف سليکٹر ايک ہي ہو اور مصباح الحق سے چیف سلیکٹر کے حوالے سے بھي بات کی تھی جس پر انہوں نے آمادگی ظاہر کی تھي ۔

ذرائع کے مطابق وسيم خان کا کہنا تھا کہ مصباح الحق کھلاڑیوں کی کسی مخصوص فارمیٹ سے ریٹائرمنٹ کے حوالے سے مستقبل میں کوئی لائحہ عمل تیار کریں گے جبکہ اے ٹیم کے ٹورز کے حوالے سے مصباح الحق کے ساتھ بیٹھ کر تین سال کی حکمت عملی بنائیں گے ۔ ان کا کہنا تھا کہ مصباح اور يونس خان کو غير ملکي کوچ کے برابر معاوضہ ديا جاے گا۔ جبکہ وہ پي ايس ايل ميں کوچنگ بھي کرسکيں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.