fbpx

"شیرآیا شیرآیا”ن لیگ کے کارکنوں کا شور:اورپھرواقعی شیر لایا جارہا ہے:10ڈاون سٹریٹ سےاہم خبرآگئی

اسلام آباد :”شیر آیا شیرآیا”ن لیگ کے چرواہوں کا شور:اورپھرواقعی شیر لایا جارہا ہے:اطلاعات کے مطابق ن لیگ کےکارکنان اور دوسرے درجے کی قیادت کئی ماہ سے اس چرواہے کی طرح شور کررہے تھے کہ "شیر آیا شیر آیا”اورپھرواقعی شیر کو لانے کی کنفرم اطلاعات مل رہی ہیں اس شیر کی طرح جوایک دن آگیا اور چرواہے کی ساری بکریاں چیر پھاڑ کرگیا ، کچھ گیا اور ایک صحت مند بکری ساتھ لے گیا

بالکل ایسے ہی ن لیگ کے سیاسی چرواہوں کی طرف سے وہی شورشرابہ جاری ہے جو اُس چرواہے نے کیا تھا ، اورآج کچھ ایسی خبریں‌ ملی ہیں‌ کہ یہ شیر خود تو نہیں آنا چاہتا مگرلندن میں‌ غریب ملکوں کو لوٹ کرلندن میں سیاسی بسیرا کرنے والے شیروں کو لندن والوں نے واپس بھیجنے کا معاہدہ کرلیا ہے ،

اطلاعات ہیں‌ کہ انہیں‌حلالات کے تناظر میں وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس 4 جنوری کو ہوگا، جس میں پاکستان برطانیہ کے درمیان ملزمان کی حوالگی پر بات ہونے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس طلب کرلیا، وفاقی کابینہ کااجلاس 4جنوری کووزیر اعظم آفس میں ہوگا ، اجلاس میں ملکی سیاسی معاشی صورتحال پرغور کیا جائے گا۔

اس کے ساتھ ساتھ وفاقی کابینہ اجلاس میں کورونا وائرس سمیت ای وی ایم پربریفنگ ہوگی جبکہ اجلاس کا 7نکاتی ایجنڈا جاری کردیا گیا ہے۔

اجلاس میں پاکستان برطانیہ کے درمیان ملزمان کی حوالگی پربات ہونے کا امکان ہے ، وزارت داخلہ کی جانب سے ملزم عبدالقادراحسان کی پاکستان سے یو کے حوالگی کی سمری پیش کی جائے گی۔اجلاس میں نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف انٹیلی جنس اینڈسیکیورٹی اسٹڈیز کے قیام کی سمری بھی پیش ہوگی۔

کراچی پورٹ ٹرسٹ کےچیرمین کی 2سال کے لئے تقرری ، پاکستان ٹوبیکو بورڈ کے نوٹیفکیشن کی منظوری اور پاکستان ادارہ شماریات میں 3ممبران کی تقرری کا معاملہ کابینہ ایجنڈے میں شامل ہیں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!