fbpx

صدر مملکت نے 128 وکلاء کی بطور ایڈیشنل ڈپٹی اور اسسٹنٹ اٹارنی جنرل تقرری کی منظوری دیدی

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے 128 وکلاء کو مختلف سٹیشنوں پر ایڈیشنل، ڈپٹی اور اسسٹنٹ اٹارنی جنرل کے طور پر تعینات کرنے کی منظوری دے دی۔

ایوان صدر کے مطابق صدر مملکت نے موجودہ 118 ایڈیشنل اٹارنی جنرل، ڈپٹی اٹارنی جنرل اور اسسٹنٹ اٹارنی جنرل کو ان کے عہدوں سے ہٹانے کی بھی منظوری دی۔

صدر نے سنٹرل لا آفیسرز آرڈیننس کے تحت تقرریوں اور برطرفی سے متعلق نوٹیفکیشن اور وزارت قانون و انصاف کی طرف سے بھیجی گئی سمری کی منظوری دی۔

 

ذرائع کے مطابق صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے 128 وکلاء کو مختلف سٹیشنوں پر ایڈیشنل، ڈپٹی اور اسسٹنٹ اٹارنی جنرل کے طور پر تعینات کرنے کی منظوری دی ہے، ایوان صدر نے جمعہ کو بتایا۔

صدر نے موجودہ 118 ایڈیشنل اٹارنی جنرل، ڈپٹی اٹارنی جنرل اور اسسٹنٹ اٹارنی جنرل کو ان کے عہدوں سے ہٹانے کی بھی منظوری دی۔

چوہدری عامر رحمان کو ایڈیشنل اٹارنی جنرل IV اسلام آباد سے ایڈیشنل اٹارنی جنرل I اسلام آباد تعینات کرنے کی بھی منظوری دی گئی۔

علاوہ ازیں صدر مملکت نے مرزا نصر احمد کو ایڈیشنل اٹارنی جنرل-I، لاہور سے ایڈیشنل اٹارنی جنرل-II، لاہور منتقل کرنے کی منظوری دی۔وزیر ولایت علی کی بطور ڈپٹی اٹارنی جنرل گلگت بلتستان تقرری کا نوٹیفکیشن واپس لے لیا گیا ہے۔

صدر نے سنٹرل لا آفیسرز آرڈیننس کے تحت تقرریوں اور برطرفی سے متعلق نوٹیفکیشن اور وزارت قانون و انصاف کی طرف سے بھیجی گئی سمری کی منظوری دی۔

ذرائع کے مطابق 12 وکلا کو اسسٹنٹ اٹارنی جنرل مقرر کیا گیا ہے جن میں عثمان رسول گھمن، محمد اقبال، محمد نسیم، محمد بشیر، محمد عثمان نواز، مس عذرا بتول کاظمی، احمد رشید، شوکت نواز اعوان، سر بلند خان، خالد محمود، محمد جواد ارسلان اور یاسر عرفات شامل ہیں۔

نوٹیفکیشن کے مطابق راولپنڈی میں 13 لاہور میں 31 ملتان 9 بہاولپور 5 کراچی 16سکھر5 لاڑکانہ 2 حیدرآباد 3 پشاور 8 ڈیرہ اسمٰعیل خان 1 ایبٹ آباد 3 بنوں 2سوات منگورہ 2 کوئٹہ 7 اور گلگت بلتستان 1 لاافسرتعینات کرنے کی منظوری دے دی ہے