ویتنام کےدارالحکومت میں رہائشی اپارٹمنٹ میں آتشزدگی، بچوں سیمت 54 افراد ہلاک

کثیرالمنزلہ عمارت کی پارکنگ ایریا میں لگنے والی آگ نے دیکھتے ہی دیکھتے دوسری اور تیسری منزل کو بھی اپنی لپیٹ میں لے لیا
0
27
fire

ویتنام کے دارالحکومت ہنوئی میں ایک رہائشی اپارٹمنٹ میں لگنے والی آگ میں بچوں سیمت 54 افراد جھلس کر ہلاک اور متعدد زخمی ہو گئے۔

باغی ٹی وی:ویتنام کے سرکاری میڈیا کے مطابق دارالحکومت میں نو منزلہ اپارٹمنٹ کی عمارت میں آگ لگنے سے چار بچوں سمیت کم از کم 10 افراد ہلاک اور50 سےزائد زخمی ہوگئے، کثیرالمنزلہ عمارت کی پارکنگ ایریا میں لگنے والی آگ نے دیکھتے ہی دیکھتے دوسری اور تیسری منزل کو بھی اپنی لپیٹ میں لے لیا، درجنوں موٹر سائیکلیں بھی جل کر خاکستر ہو گئیں-

ویتنام کی سرکاری خبررساں ایجنسی کے مطابق آگ پرقابوپا لیا گیا ہےاورامدادی کارروائیاں جاری ہیں حکام نے ہلاکتوں کی صحیح تعداد کی تصدیق نہیں کی ہے ابتدائی اطلاعات میں ہلاکتوں کی تعداد میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا گیا تھا کیونکہ زخمیوں اور ہلاک ہونے والوں کو شہر کے مختلف اسپتالوں میں لے جایا گیا تھا سرکاری قومی ٹیلی ویژن چینل وی ٹی وی نے کہا کہ ہلاک ہونے والوں میں چار بچے بھی شامل ہیں۔

مریم نواز کو ایکس اکاؤنٹ پرڈی پی تبدیل کرنا مہنگا پڑ گیا

امدادی کاموں کے دوران خوفناک آگ میں پھنسے 70 افراد کو بحفاظت نکال لیا گیا ، اسپتال انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ہلاکتیں بری طرح جھلس جانے اور دم گھٹنے کے باعث ہوئیں 20 زخمیوں میں سے 9 کی حالت نازک ہونے کے سبب ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

خیال کیا جاتا ہے کہ آگ منگل کو دیر سے شروع ہوئی تھی اور امدادی کارکن جنوبی ہنوئی میں ایک تنگ گلی میں عمارت تک پہنچنے کے لیے جدوجہد کر رہے تھے۔ فوری طور پر یہ واضح نہیں ہو سکا کہ عمارت کا کتنا حصہ جل گیا تھا۔

مقابلہ حسن’’ مس یونیورس‘‘ میں پاکستانی حسینائیں بھی حصہ لیں گی

سرکاری میڈیا نے بتایا کہ یہ 150 رہائشیوں کا گھر تھا، اور آگ سے بچائے گئے 70 افراد میں سے 54 زخمیوں کی وجہ سے ہسپتال میں داخل تھے رہائشیوں کا علاج کیا جا رہا تھا کہ دھواں سانس لینے اور زخمی ہونے کی وجہ سے عمارت سے فرار ہونے کی کوشش کی گئی۔

حکام آگ لگنےکی وجہ کی تحقیقات کررہے تھے، جو عمارت کے پارکنگ ایریا میں آدھی رات کے قریب شروع ہوئی جس سے کوئی ہنگامی راستہ نہیں تھاجنوبی ویتنام کے صوبہ بن ڈوونگ میں گزشتہ سال ایک کراوکی پارلر میں آگ لگنے سے 32 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔

سارہ شریف قتل کیس: والد، سوتیلی والدہ اور چچا پکڑے گئے

Leave a reply