ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ:جنوبی افریقا نے بنگلادیش کو 4 رنز سے شکست دیدی

بنگلا دیش نے اب تک اپنا یک ہی میچ کھیلا ہے
0
36
t20

نیویارک : آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے 21 ویں میچ میں جنوبی افریقا نے بنگلادیش کیخلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

باغی ٹی وی : نیو یارک کے نساؤ کاؤنٹی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں گروپ ڈی کی دونوں ٹیموں کے درمیان میچ کا آغاز پاکستانی وقت کے مطابق شام 7:30 پر ہوگا جنوبی افریقا کی ٹیم 4 پوائنٹس کے ساتھ گروپ ڈی میں سرفہرست ہے جنوبی افریقا نے اپنے پہلے میچ میں سری لنکا اور دوسرے میچ میں نیدرلینڈز کو شکست دی تھی، بنگلا دیش نے اب تک اپنا یک ہی میچ کھیلا ہے جس میں اس نے سری لنکا کو ہرایا تھا، گروپ ڈی میں بنگلا دیش 2 پوائنٹس کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔

جنوبی افریقا نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 113 رنز بنائے، جنوبی افریقا کی جانب سے ہینرک کلاسن 46 رنز بنا کر نمایاں رہے۔ ڈیوڈ ملر 29 جبکہ کوئنٹن ڈی کاک 18 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ کپتان ایڈن مارکرم 4، ریزا ہینڈرکس اور ٹرسٹن اسٹبز 0، 0 رنز بنا کر پویلین لوٹے،مارکو جینسن 5 اور کیشو ماہراج 4 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے ،بنگلا دیش کی جانب سے تنظیم حسین ثاقب نے 3، تسکین احمد نے 2 اور رشاد حسین نے 1 وکٹ حاصل کی۔

جنوبی افریقا کے 113 رنز کے جواب میں بنگلا دیشی ٹیم 20 اوورز میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 109 رنز بناسکی، بنگلادیش کی طرف سے توحید ہردوئے 37، محموداللہ 20 اور نجم الحسن شانتو 14 رنز بناکر نمایاں رہے، جنوبی افریقا کی طرف سے کیشو مہاراج نے 3، کاگیسو ربادا اور انرچ نورٹجے نے 2، 2 وکٹیں حاصل کیں۔

Leave a reply