سعودی عرب کی فضائی کمپنی نے سوڈان کیلئے تمام پروازیں معطل کر دیں

0
26

عرب لیگ نے بھی سوڈان کی موجودہ صورت حال پر گہری تشویش کا اظہارکیا ہے اورفریقین سے کشیدگی میں کمی کا مطالبہ کیا ہے۔

باغی ٹی وی:سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات نے سوڈان میں فوج اور نیم فوجی سریع الحرکت فورسز(آرایس ایف) کے درمیان جھڑپوں کے بعد تنازع کے حل کے لیے مذاکرات کی ضرورت پرزوردیا ہے۔

سوڈانی فوج اورریپڈ ایکشن فورسز کے درمیان جھڑپیں،دونوں کا صدارتی محل پر قبضہ کرنے کا …

سعودی عرب کی وزارت خارجہ نے ہفتے کے روز ایک بیان میں ہے کہ مملکت کو سوڈان میں فوج اور آر ایس ایف کے درمیان جھڑپوں پر گہری تشویش لاحق ہےمملکت نے متحارب فریقوں سے ضبط وتحمل سے کام لینے پرزوردیا ہے اورلڑائی میں شریک فریقوں سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ مسلح تنازعات کے بجائے بات چیت کا انتخاب کریں۔

متحدہ عرب امارات نے بھی سوڈان میں کشیدگی میں کمی اورتحمل کا مظاہرہ کرنے اور موجودہ بحران کو مذاکرات کے ذریعے حل کرنے کی ضرورت پرزوردیا ہے۔

زہریلی شراب پینے سے آٹھ افراد کی موت،24 ہسپتال منتقل

دوسری جانب سعودی عرب کی قومی فضائی کمپنی السعودیہ نے سوڈان سے آنے اور جانے والی تمام پروازیں تاحکم ثانی معطل کرنے کا اعلان کیا ہے۔

فضائی کمپنی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس کا ایک طیارہ ہفتے کے روز سوڈان کے دارالحکومت خرطوم کے بین الاقوامی ہوائی اڈے پر حادثے کا شکار ہوگیا تھا۔اس واقعے کے بعد فضائی کمپنی نے تمام پروازیں معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔السعودیہ کا یہ طیارہ خرطوم سے الریاض کے لیے اڑان بھرنے کی تیاری کررہا تھا۔

مردم شماری میں 20 اپریل تک توسیع

Leave a reply