صبا قمر کی فلم گھبرانا نہیں کی شوٹنگ مکمل

وزیر اعظم عمران خان کے مشہور جملے ’گھبرانا نہیں ہے‘ پر بنائی جانے والی اداکارہ صبا قمر ، اداکسر زاہد احمد اور سید جبران کی فلم کی شوٹنگ گزشتہ برس مارچ میں ملک میں کورونا وائرس کے تیزی سے پھیلاؤ کے باعث روک دی گئی تھی۔

باغی ٹی وی : تاہم گزشتہ برس دسمبر میں فلم کی شوٹنگ کا دوبارہ آغاز کیا گیا تھا اور اب اس کی شوٹنگ مکمل ہوگئی ہے فلم ’گھبرانا نہیں ہے‘ کی کاسٹ میں صبا قمر، سید جبران، زاہد احمد اور نیر اعجاز سمیت دیگر اداکار شامل ہیں جبکہ اس فلم کی ہدایات کے ذریعے ثاقب خان ڈائریکٹوریل ڈیبیو کریں گے۔

فلم ’گھبرانا نہیں ہے‘ کو نیوپلیکس سینما کے مالک، صنعت کار جبران بیگ پروڈیوسر حسن ضیا کے ساتھ پروڈیوس کیا ہے۔

فلم کی شوٹنگ مکمل ہونے کا اعلان اداکارہ صبا قمر اور زاہد احمد نے اپنی سوشل میڈیا پوسٹس میں کیا۔

زاہد احمد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر فلم کی شوٹنگ کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے ایک پوسٹ میں بتایا کہ شوٹنگ مکمل کرلی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کہتے ہیں کہ پہلی فلم آپ کا انتخاب کرتی ہے پھر آپ اپنی اگلی فلمیں منتخب کرتے ہیں اس فلم میں منتخب کیے جانے پر مجھے بہت زیادہ خوشی محسوس ہورہی ہے جو میری پہلی فلم ہے۔

اداکار نے لکھا کہ ‘گھبرانا نہیں ہے’ کی شوٹنگ مکمل ہوگئی ہے اور میں پروڈیوسرز حسن ضیا، جمیل بیگ اور ہمارے بہترین ڈائریکٹڑ ثاقب خان کا بہت شکر گزار ہوں۔

انہوں نے اپنے ساتھی اداکاروں اور عملے کے ہر فرد کی بہترین کام اور سخت محنت کو بھی سراہا۔

اداکار زاہد احمد نے اپنی پوسٹ میں بتایا کہ فلم’گھبرانا نہیں ہے’ رواں برس عیدالاضحیٰ پر سینما میں ریلیز ہوگی۔

دوسری جانب اداکارہ صبا قمر نے مداحوں کو فلم کی شوٹنگ سے آگاہ کرتے ہوئے ایک جذباتی پوسٹ شیئر کی۔

صبا قمر نے لکھا کہ ‘جب لوگ مجھ سے پوچھتے ہیں کہ کیا میں فلم اسکول گئی تو میں انہیں بتاتی ہوں کہ نہیں میں فلموں میں گئی ہوں’

انہوں نے لکھا کہ کسی کو الوداع کہنا مجھے تکلیف دیتا ہے لیکن بطور اداکار میری سب سے بڑی طاقت یہ ہے کہ میں اپنے ڈائریکٹر کی ہدایات پر عمل کرتی ہوں۔

صبا قمر نے لکھا کہ میرے ہدایت کار بہترین تھے جنہوں نے مجھے بہترین کردار ادا کرنے کی ترغیب دی، میرے بہترین ساتھی اداکار جنہوں نے ہر چیز کو بہت آسان اور پُر مزاح بنایا۔

انہوں نے فلم کی پروڈکشن ٹیم کا بھی دل سے شکریہ ادا کیا اور لکھا کہ انتہائی باصلاحیت لکھاری اس فلم میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں اسٹائلسٹس، ڈیزائنر، کیمرے کا عملہ اور اس فلم میں شامل ہر فرد نے بہت اچھا کام کیا۔

صبا قمر کی پوسٹ پر اداکارہ مہوش حیات اور اظفر رحمٰن نے نیک تمناؤں کا اظہار کیا-

فلم ’گھبرانا نہیں ہے‘ کی شوٹنگ صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں کی گئی ہے فلم کی کہانی ایک بیٹی اور ان کے والد کے گرد گھومتی ہے اور ان کا خاندان جب مشکل میں پھنس جاتا ہے تو بیٹی والد کو کہتی ہیں کہ ’گھبرانا نہیں ہے‘ وہ مسئلے کو حل کرنے کے لیے موجود ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.