صارفین کو بجلی بلوں سے فیول پرائس ایڈجسٹمنٹ ختم کرکے نئے بل جاری کئے جارہے ہیں۔لیسکو چیف

0
101

لیسکو چیف چوہدری محمد امین کا کہنا ہے کہ لیسکو کے 21 لاکھ سے زائد گھریلو اور زرعی صارفین کو فیول پرائس ایڈجسٹمنٹ کی مد میں 3 ارب اٹھاسی کروڑ روپے کا ریلیف دے دیا گیا ہے۔

لیسکو چیف چوہدری محمد امین نے کہا کہ وزیراعظم پاکستان اور وزارت توانائی (پاور ڈویژن) کی ہدایات کے مطابق لیسکو ریجن میں صارفین کے بجلی بلوں سے فیول پرائس ایڈجسٹمنٹ کو ختم کرکے انہیں نئے بل جاری کئے جارہے ہیں۔ یہ بات لیسکو چیف چوہدری محمد امین نے آج لیسکو ہیڈکوارٹر میں میڈیا نمائندگان سے گفتگو کے دوران کہی۔

لیسکو چیف ایگزیکٹو نے بتایا کہ گورنمنٹ کی جانب سے فیول پرائس ایڈجسٹمنٹ کی کٹوتی کی سہولت 200 یا 200 سے کم یونٹس استعمال کرنے والے گھریلو اور زرعی صارفین پر لاگو ہوگی۔ان کا کہنا تھا کہ 200 سے زائد یونٹس استعمال کرنے والے صارفین پر اس سہولت کا اطلاق نہیں ہوگا۔

لیسکو چیف چوہدری محمد امین نے میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ صارفین کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے تمام بینکوں کو ہدایات جاری کردی گئیں ہیں کہ وہ تاحکم ثانی مینوئل طریقے سے تصیح شدہ بل کی وصولی کو یقینی بنائیں۔ ان کا کہنا تھا کہ ایسے 200 یونٹس استعمال کرنے والے صارفین جنہوں نے اس ماہ اپنے بل جمع کروادیئے ہیں ان کے اگلے ماہ کے بل سے یہ رقم نکال دی جائے گی۔ اس کے ساتھ ساتھ تمام صارفین کے ترمیم شدہ بلز کی تاریخ میں 31اگست تک کی توسیع کردی گئی اور یہ ترمیم شدہ بلز لیسکو کی ویب سائٹ پر بھی اپلوڈ کردیئے گئے ہیں۔

لیسکو چیف چوہدری محمد امین کا کہنا تھا کہ لیسکو اسٹاف صارفین کی سہولت کے لئے ہفتہ وار چھٹیوں کے دوران بھی کام کرئے گا تاکہ صارفین کو کسی قسم کی دشواری کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ ان کا کہنا تھا کہ صارفین کو بہتر سے بہتر سروسز فراہم کرنا ہی ہمارا بنیادی مقصد ہے۔

Leave a reply