سعودی عرب نے بیرونی مسافروں کے لیے اہم ہدایات جاری کردیں

0
31

سعودی عرب نے بیرونی مسافروں کے لیے اہم ہدایات جاری کردیں

باغی ٹی وی :سعودی عرب کی جنرل اتھارٹی آف سول ایوی ایشن (جی اے سی اے) نے کورونا ویکسین کے اندراج کے حوالے سے تمام ایئر لائنز اور مسافروں کو ایک نوٹس جاری کیا ہے۔

عرب میڈیا رپورٹس کے مطابق ، جی اے سی اے نے تمام ایئر لائنز کو ہدایت کی ہے کہ اس بات کو یقینی بنائے کہ غیر سعودی مسافروں اور ان کے خاندان کے افراد اپنی رجسٹریشن مکمل کرنے سعودی عرب آئیں۔

مزید براں جی اے سی اے نے تمام ایئرلائن کمپنیوں اور اداروں کو ہدایت کی ہے کہ وہ ان مسافروں کی ویکسینیشن داخلے کو یقینی بنائیں جو ان کے ذریعہ آئے ہیں‌. ۔ گذشتہ روز ، جنرل ڈائریکٹوریٹ آف پاسپورٹ ، سعودی عرب نے ایک لنک جاری کیا جس کے ذریعے کورونا وائرس ویکسین کا اندراج کیا جاسکتا ہے۔

محکمہ نے ہدایت کی ہے کہ وہ تمام افراد جن کو قطرے پلائے گئے ہیں یا وہ قطرے پلانے کے خواہاں ہیں وہ ملک پہنچنے سے پہلے ویکسین کے لئے آن لائن اندراج کریں۔

سعودی عرب آنے والے ہر قسم کے ویزا ہولڈر
ہر طرح کے ویزہ ہولڈرز اور ان کے زیر سایہ خاندان کے افراد
سعودی محکمہ پاسپورٹ کا کہنا ہے کہ ویکسین کی آن لائن رجسٹریشن کے ساتھ ہی مسافروں کی امیگریشن کا عمل جلد مکمل ہوجائے گا اور انہیں ائیرپورٹ ، بارڈر چوکی یا بندرگاہ پر زیادہ انتظار نہیں کرنا پڑے گا۔

محکمہ نے بتایا کہ خلیجی ممالک ، مختلف قسم کے ویزا ہولڈرز ، تارکین وطن اور ان کے اہل خانہ کے لئے بھی ویکسینوں کی آن لائن رجسٹریشن دستیاب ہے ، وہ تمام افراد جن کو ویکسین لگائی گئی ہے یا وہ جو ویکسین لگوانا چاہتے ہیں وہ اندراج کریں۔

Leave a reply