fbpx

سیلاب متاثرین کی آباد کاری تک بحالی کی سرگرمیاں جاری رہیں گی، پرویز الہیٰ

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی نے کہا کہ پنجاب حکومت نے سیلاب متاثرین کی بحالی کے لئے بروقت اقدامات کئے ہیں۔

باغی ٹی وی : چودھری پرویز الٰہی نے کہا کہ پراونشل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی اور ریسکیو 1122 کے ساتھ ضلعی انتظامیہ بھی متاثرین سیلاب کی مدد کیلئے پیش پیش ہےسیلاب اور بارشوں سے جاں بحق افراد کے لواحقین کو 10، 10 لاکھ روپے فی کس مالی امداد دی گئی ہے۔

اسلامو فوبیا مسلمانوں کو درپیش سب سے بڑے چیلنجز میں سے ایک ہے. صدر مملکت

چودھری پرویز الٰہی نے کہا کہ ایک لاکھ 68 ہزار سے زائد متاثرین کو خشک راشن فراہم کیا جا چکا ہے 5 ہزار سے زائد کمبل اور 44 ہزار سے زائد خیمے متاثرین سیلاب میں تقسیم کئے گئے ہیں سیلاب متاثرین کو محفوظ مقامات تک پہنچانے کیلئے1400 سے زائد ریسکیو بوٹس نے امدادی سرگرمیوں میں حصہ لیا۔

پرویز الٰہی نے کہا کہ متاثرین میں 34 ہزار سے زائد آٹے کے تھیلے تقسیم کئے گئے 23 ہزار سے زائد مچھر دانیاں اور21 ہزار سے زائد لائف جیکٹس فراہم کی گئیں لاکھوں جانوروں کی ویکسینیشن کی جا چکی ہے،سیلاب سے تباہ ہونے والے گھروں اور لائیوسٹاک کے نقصانات کے ازالے کیلئے مالی امداد میں اضافہ کیا گیا ہے۔

عمران خان پنڈی والوں سے مایوس ہو گئے

پرویز الٰہی نے کہا کہ پنجاب حکومت کو وفاق کی جانب سے سیلاب متاثرین کی بحالی کیلئے ایک پائی بھی نہیں دی گئی پنجاب حکومت اپنے وسائل سے سیلاب متاثرین کی بحالی کا فریضہ سرانجام دے رہی ہے سندھ اور بلو چستان کے سیلاب متاثرین کی مدد کیلئے میڈیکل ریلیف مشن بھی بھجوایا۔

چودھری پرویز الٰہی نے کہا کہ 2 موبائل ہیلتھ یونٹ سندھ کے سیلاب متاثرہ علاقوں میں بھیجےہم سیاست سے بالاتر ہو کر اپنے مصیبت زدہ بہن بھائیوں کی مدد کر رہے ہیں وفاقی حکومت سیلاب متاثرین پر سیاست چمکا رہی ہے جو قابل افسوس ہےلندن میں ہونے کے باوجود میں روزانہ کی بنیاد پرمتاثرین کی بحالی کےاقدامات پرپیشرفت سےآگاہی حاصل کررہا ہوں سیلاب متاثرین کی آباد کاری تک بحالی کی سرگرمیاں جاری رہیں گی۔

آڈیو لیکس، عمران خان کا عدالت جانے کا اعلان