پی ٹی آئی کو ووٹ دینے والے کل کو شہیدوں کو کیا منہ دکھائیں گے؟احسن اقبال

0
164
Ahsan Iqbal

نارووال ۔ سابق وفاقی وزیر، ن لیگی رہنما احسن اقبال نے موضع سہارن میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ پی ٹی آئی کے چئیرمین 4 سالوں میں صرف انتشار نفرت سے عوام کے دلوں کو بھڑکایا

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ بابائے قوم قائد اعظم محمد علی جناح جو بانی پاکستان ہیں ان کی یاد گارکو پی ٹی آئی نے نقصان پہنچایا،شہید کرنل شیر خان جس کے بارے میں ہندوستان کے کمانڈر نے کہا تھا یہ اکیلا جوان ہمارے ساتھ اتنی بہادری سے لڑا ہے اس کو تمغہ امتیاز ضرور دینا ہم نے اس کو نشان حیدر دیا ،پاکستان سرحدوں کی محافظ فوج کی چھاؤنیوں پر انہوں نے حملہ کیا ،پی ٹی آئی کو ووٹ دینے والے کل کو شہیدوں کو کیا منہ دیکھائیں گے؟مسلم لیگ ن پاکستان کی ماں ہے ، ووٹ صرف ن لیگ کو دیا جائے تاکہ ملک دوبارہ ترقی کی طرف گامزن کیا جا سکے۔

دوسری جانب نجی ٹی وی پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے احسن اقبال کا کہنا تھا کہ ن لیگ آسانی کے ساتھ پنجاب میں 100سے زائد نشستیں حاصل کرلے گی۔تمام صوبوں میں اتحادیوں کے ساتھ ایڈجسمنٹ کی ہے ، ان کی طاقت بھی ہماری طاقت ہوگی۔ اس اتحاد کے پاس اکثریت ہوگی ، اس اتحاد میں ن لیگ اکثریتی جماعت ہوگی اور اتحادیوں کی اضافی نشستیں ہوں گی۔

عمران خان کیخلاف بات کرنے پر پی ٹی آئی رہنما نے امام مسجد کو منافق کہہ دیا

میں وعدے کر کے یوٹرن نہیں لیتا تھا، نواز شریف

خیبر پختونخوا والو، آپ بھی جھوٹے شخص کے جھانسے میں آگئے؟ نواز شریف کا سوال

مریم نواز کے جلسے میں پارٹی پرچم پھاڑنے والے طالب علموں پر مقدمہ درج

 نواز شریف کے مخالف عبرت ناک انجام کو پہنچ رہے ہیں

پاکستان کو نواز دو کے سلوگن سے مسلم لیگ ن نے انتخابی منشور جاری 

ہم ووٹ مانگنے جاتے تو لوگ خواجہ سرا سمجھ کر 50 کا نوٹ دیتے، نایاب علی

 پرانے سیاستدان عوامی خدمت کے بجائے ذات کیلئے سیاست کررہے ہیں

Leave a reply