ورلڈ ہیڈر ایڈ

شردھا کپور نے کیا شادی کا اعلان، دولہے کا نام بھی بتا دیا

ممبئی: بالی ووڈ کی معروف اداکارہ شردھا کپور نے اپنی شادی کا اعلان کر دیا ہے. بھارتی میڈیا کے مطابق شردھا کپور آئندہ سال تک شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گی۔

بالی ووڈ کے مشہور ولن شکتی کپور کی بیٹی اداکارہ شردھا کپور پیا گھر جانے کی تیاریوں میں لگ گئیں. گزشتہ برس انوشکا شرما، دپیکا پاڈوکون، پریانکا چوپڑا اور نیہا دھوپیا جیسی اداکاراؤں نے شادی کی جس کے بعد اب اداکارہ اپنے دوست روہن شریستھا (جن کا پیشہ فوٹوگرافی ہے) سے شادی کے بندھن میں بندھنے والی ہیں۔ شردھا اور روہن کے درمیان 2 سال سے تعلقات ہیں اور کئی متعدد جگہوں پر ایک دوسرے کے ساتھ نظر بھی آئے.

بھارتی میڈیا کے مطابق شردھا کا روہن شریستھا سے تعلقات سے قبل اداکار اور اینکر فرحان اختر سے تھے اور بھارتی میڈیا کے مطابق دونوں نے شادی بھی کرنی تھی لیکن کچھ عرصہ بعد دونوں میں اختلافات ہونے کی وجہ سے شردھا کپور نے اپنے دوست روہن شریستھا اور فرحان اختر نے ماڈل شبانی ڈنڈیکر سے تعلقات استوار کر لئے ہیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق دونوں نے اپنی دوستی کو رشتے میں بدلنے کا فیصلہ کرلیا ہے اور جلد ہی دونوں اس حوالے سے اعلان بھی کریں گے. شردھا کپور کی دلہن بننے کی رضا مندی پر ان کی والدہ بھی بہت خوش ہیں اور ان کے والدین نے بیٹی کی شادی کی تیاریاں بھی شروع کردیں ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.