جی ایچ کیوحملہ کیس :شہریار آفریدی کی ضمانت منظور

عدالت نے مقدمے میں گرفتار دیگر 5 ملزمان کی ضمانت بھی منظور کرلی
0
77
PTi

راولپنڈی: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اور سابق وزیر شہریار آفریدی کی جی ایچ کیو حملہ کیس میں ضمانت منظور ہو گئی۔

باغی ٹی وی: جسٹس انوارالحق پنوں اور جسٹس صفدر سلیم شاہد پر مشتمل لاہور ہائی کورٹ کے راولپنڈی ڈویژن بینچ نے رہنما پی ٹی آئی شہریار آفریدی کی ضمانت منظور کی،عدالت نے مقدمے میں گرفتار دیگر 5 ملزمان کی ضمانت بھی منظور کرلی،وکیل صفائی نے عدالت کو بتایا کہ شہریار آفریدی کو 40 دن بعد مقدمےمیں ملزم نامزد کیا گیا۔

وکیل نے مزید کہا کہ شہریار آفریدی پر اسی نوعیت کا دوسرا مقدمہ تھانہ آئی 9میں درج ہے، اس مقدمے میں شہریار آفریدی کی ضمانت ہو چکی ہے دلائل سننے کے بعد عدالت نے شہریار آفریدی اور اسی مقدمے میں گرفتار دیگر پانچ ملزمان کی ضمانت منظور کرلی۔

پولیس کو سیاسی مداخلت سے پاک رکھنے کی درخواست پر فیصلہ

ملزمان شہریار آفریدی، عصمت اللہ خان اور نازیہ بی بی کی ضمانت بعد از گرفتاری منظور کی گئی، ملزمان کی طرف سے سردار عبدالرازق خان، سید ذوالفقار عباس نقوی، شیر افضل، رضوان اعوان اور سجاد عباسی پیش ہوئے۔

واضح رہے کہ پی ٹی آئی کے رہنما شہریار آفریدی اور دیگر کے خلاف جی ایچ کیو حملہ کیس کا مقدمہ تھانہ آر اے بازار پولیس نے 9 مئی کو درج کیا تھا۔

ہزاروں گاڑیوں سے لدے بحری جہاز میں آگ لگ گئی،عملے نےسمندر میں چھلانگ لگا دی

Leave a reply