ورلڈ ہیڈر ایڈ

شیخ رشید کی جانب سے سندھ کو ایڈزستان کہنے پر بلاول نے کیا کام کیا؟

پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری نے نوڈیرو ہاوس لاڑکانہ میں اہم اجلاس طلب کر لیا ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بلاول زرداری کی زیر صدارت ہونے والے اجلاس میں صوبائی وزیرصحت،لاڑکانہ سےمنتخب ایم این ایز،ایم پی ایزشریک ہوں گے ،اجلاس میں ایچ آئی وائرس اورروک تھام پربلاول بھٹوزرداری کوبریفنگ دی جائے گی

واضح رہے کہ اس سے قبل بلاول ہاوس کراچی میں ہونے والے اجلاس میں بلاول زرداری نے سندھ ایڈز کنٹرول پروگرام کی کارکردگی پر تشویش ظاہر کی تھی، تین گھنٹے تک جاری اجلاس میں بلاول نے سیکرٹری صحت سے بھی بریفنگ لی. اجلاس میں وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ، وزیر صحت عذرا پیچوہو، مشیراطلاعات مرتضی وہاب، سیکریٹری صحت ڈاکٹر سعید اعوان، اسپیشل سیکریٹری صحت پبلک ہیلتھ ڈاکٹر حفیط اللہ عباسی و دیگر حکام نے شرکت کی .سیکرٹری صحت نے اجلاس میں بلاول زرداری کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایاکہ 9082 افرادکے ٹیسٹ کیے گئے جن میں سے393 افرادایچ آئی وی پازیٹو نکلے جن میں312 بچے اور81افراد شامل ہیں۔ بلاول نے حکام پر شدید برہمی کا اظہار کیا.

وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ دنیامیں اتنے ایڈز کے مریض کہیں نہیں جتنے سندھ میں ہیں،سندھ حکومت نے صوبے کو ایڈستان بنادیا ہے، دنیا میں ایڈز کے اتنے مریض کہیں نہیں ہوں گے جتنے لاڑکانہ میں ہیں. ایک دن سندھ کے ویزے پر پابندی لگ جائے گی.

واضح رہے کہ پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری کے حلقہ رتوڈیرو میں 617 افراد میں ایڈز کی تشخیص ہوئی .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.