سندھ حکومت نے صوبے بھر میں‌تاجروں‌کے لیے جاری کیا سخت آرڈر

0
23

سندھ حکومت نے صوبے بھر میں‌تاجروں‌کے لیے جاری کیا سخت آرڈر

باغی ٹی وی : حکومت سندھ نے کراچی سمیت صوبے بھر کے تاجروں کو کل مارکیٹیں کھولنے سے سختی سے منع کیا ہے۔

ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کے دوران مارکیٹ کھولنے کا اعلان شہریوں کی جانوں سے کھیلنے کے مترادف ہے۔ کسی کو من مانی کی اجازت نہیں دے سکتے۔

ترجمان سندھ حکومت کے مطابق جو پابندی کی خلاف ورزی کرے گا وہ نتائج بھگتےگا۔ ہنگامی صورت حال سے نمٹنے میں مصروف ہیں، ہمیں دیگر مسائل میں نہ الجھایا جائے۔سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب نے میڈیا سے اپیل کی ہے کہ وہ بلیک میل کرنے والے تاجروں کا بائیکاٹ کرے۔خیال رہے کہ کراچی کی چند تاجر تنظیموں نے صوبائی حکومت سے مارکیٹین کھولنے کا مطالبہ کیا تھا۔

واضح‌ رہے کہ صوبہ سندھ میں کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 676، پنجاب میں 652، کے پی میں 221، بلوچستان میں 153، گلگت بلتستان میں 148، اسلام آباد میں 58 جبکہ آزاد کشمیر میں 6 مریض ہیں

گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران 49 کیسز اور پانچ اموات کیسز رپورٹ ہوئیں۔ کرونا وائرس سے پاکستان میں 26 ہلاکتیں ہو چکی ہیں، 12 مریضوں کی حالت تشویشناک ہے جبکہ 58 افراد صحتیاب ہو چکے ہیں

پنجاب میں کرونا وائرس سے 9 اموات ہوئیں،ترجمان پرائمری اینڈ سکینڈری ہیلتھ کئیر کے مطابق ڈی جی خان سے 207 زائرین، ملتان سے 89 زائرین، رائے ونڈ کورنٹین میں 27 اور فیصل آباد کورنٹین میں 5 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

Leave a reply