انگریزی میں فیل کیوں کیا؟ طالبعلم نے استاد پر رکشہ چڑھا دیا،پولیس نے قتل کا مقدمہ درج کردیا

کمشنری سوھاج : انگریزی میں فیل کیوں کیا؟ طالبعلم نے استاد پر رکشہ چڑھا دیا،پولیس نے قتل کا مقدمہ درج کردیا ،ذرائع کے مطابق انگریزی کے مضمون میں فیل ہونے والے پرائمری جماعت کے طالب علم نے استاد کو رکشے سے کچل ڈالا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق استاد پر طالب علم کے تشدد کا یہ حیران کن واقعہ مصر کے جنوبی علاقے کی کمشنری سوھاج میں پیش آیا جہاں ایک طالب علم نے فیل کرنے پر انتقامی کارروائی کرتے ہوئے استاد پر رکشہ چڑھا ڈالا۔

واقعے کی رپورٹ اسکول پرنسپل نے پولیس اسٹیشن میں درج کرائی تھی کہ ان کے اسکول کا ایک استاد حادثے میں زخمی ہوگیا ہے اور استاد کو ایک طالب علم نے زخمی کیا ہے جو استاد کو کچلنے کے بعد گھر بھی نہیں گیا اور ابھی تک مفرور ہے۔پولیس نے ملزم کی تلاش جاری رکھی ہوئی ہے جبکہ واردات میں استعمال ہونے والا رکشہ بھی اپنی تحویل میں لےلیا ہے۔

زخمی استاد نے پولیس بیان دیا کہ مذکورہ طالب علم انگریزی میں کافی کمزور ہے اور ہر ٹیسٹ میں فیل ہوتا ہے، امتحانات سے قبل اس کے والد کو بھی اس کی تعلیمی کارکردگی سے آگاہ کیا تھا تاکہ والدین امتحانات میں کارکردگی بہتر کروا سکیں۔پولیس نے مفرور طالب علم کے خلاف اقدام قتل کا مقدمہ درج کرکے تلاش شروع کردی ہے۔

یہ بات بھی یاد رہے کہ انگریزی میں‌فعل ہونا کسی ایک طالب علم نہیں دنیا بھر کے طالب علموں‌کا مسئلہ ہے ، پاکستان میں بھی اکثروبیشترطالب علم انگریزی کے مضمون میں فیل ہوجاتے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.