افغان طالبان دہشتگرد گروپوں کے خلاف کارروائی کریں،چین

چین نے طالبان حکومت کو دنیا میں تسلیم کرانےکے لیے سیاسی اصلاحات، سکیورٹی اور ہمسایہ ملکوں سے تعلقات میں بہتری کو ضروری قرار دیا۔
0
132
foreijn minister spokeperson

بیجنگ:چین نے افغانستان کی طالبان حکومت پر زور دیا ہےکہ وہ تمام ممالک خاص کر پڑوسیوں سے تعلقات ٹھیک اور دہشتگرد گروپوں کے خلاف کارروائی کریں۔

باغی ٹی وی: ترجمان چینی وزارت خارجہ وانگ وین بن کا کہنا ہےکہ چین اب طالبان کی حکومت کو تسلیم کرلے گا، چین کا ہمیشہ سے یہ خیال رہا ہے کہ افغانستان کو بین الاقوامی برادری سے خارج نہیں کرنا چاہیے،ترجمان نے امید ظاہر کی ہےکہ افغانستان عالمی برادری کی توقعات پر پورا اترے گا، افغانستان میں جامع سیاسی ڈھانچہ، معتدل اور مستحکم ملکی و خارجہ پالیسی تشکیل دی جائےگی۔

ترک صدر نے اسرائیل کے غزہ میں بفرزون کے قیام کا منصوبہ مسترد کر دیا

چین کی وزارت خارجہ نے کہا کہ وہ بین الاقوامی برادری میں افغانستان کی دوبارہ شمولیت کا منتظر ہے، اور اس نے طالبان حکومت سے بین الاقوامی خدشات کا مزید جواب دینے کا مطالبہ کیا، کہا کہ ہر قسم کی دہشت گرد قوتوں کا پرعزم طریقے سے مقابلہ کرے، دنیا بھر کے تمام ممالک، خاص طور پر پڑوسی ملکوں کے ساتھ امن و آشتی کے ساتھ رہے اور جلد از جلد بین الاقوامی برادری کے ساتھ ہم آہنگ ہو ، اس کے بعد، قدرتی طور پر افغان حکومت کو سفارتی طور پر تسلیم کیا جائے گا۔

روسی صدر سرکاری دورے پر سعودی عرب پہنچ گئے

اگست 2021 میں امریکی فوجیوں کے انخلاکے بعد اقتدار پر قبضہ کرنے کے بعد سے طالبان کی حکومت کو کسی بھی ملک نے سرکاری طور پر تسلیم نہیں کیا ہےاس وقت کوئی بھی ملک طالبان کو افغانستان کی جائز حکومت کے طور پر تسلیم نہیں کرتا، لیکن چین سمیت کچھ ک ممالک کے کابل میں سفارت خانے ہیں اور افغانستان کی طالبان حکومت نے جمعے کو اعلان کیا ہے کہ چین نے اس کے سفیر اسد اللہ بلال کریمی کو باضابطہ طور پر تسلیم کر لیا ہے

اگر پاکستان اسرائیل کو دھمکی دے توجنگ رُک سکتی ہے،اسماعیل ہانیہ

Leave a reply