پتھر کا زمانہ ؟ یورپ میں موم بتی اورلکڑیاں جلانا کا دور شروع ہوچکا

0
43

روم : اگر آپ کو کوئی یہ کہے کہ یورپی ممالک میں اس سال موسم سرما میں روشنی کے لئے موم بتیاں اور گھر گرم رکھنے کے لئے لکڑیاں جلانے کی ضرورت پڑسکتی ہے، تو بیشتر لوگ اسے مذاق سمجھیں گے، لیکن یہ مذاق نہیں ہے، یورپی ممالک کو اب ایسی ہی صورتحال کا سامنا ہے۔

جی ہاں یوکرائن پر روسی حملے کے بعد سے یورپی ممالک اور روس کے درمیان جاری کشیدگی اور ماسکو کی چھیڑی گئی معاشی جنگ کے باعث یورپ میں اب موم بتیاں اور لکڑیاں جلانے کا وقت لوٹنے کا خطرہ حقیقت میں منڈلا رہا ہے، اور یورپی حکام خود عوام کو ایسی صورت حال کے لئے ذہنی طور پر تیار کرنے کی غرض سے بیانات دے رہے ہیں

پورپ میں انرجی کا بحران شروع ہو چکا ہے، اٹلی میں بجلی کی قیمتیں 500فیصد بڑھا دی گئی ہیں اور مقامی ہوٹل اور ریسٹورانوں نے بجلی کی بجائے موم بتیاں جلانا شروع کر دی ہیں۔

یورپ میں انرجی کا بحران جاری ہے۔ بجلی، پٹرول اور گیس کی قیمتیں آسمانوں کو چھونے لگی ہیں۔ اٹلی میں بجلی کی قیتمیں 500 فیصد بڑھ گئی ہیں اور ریسٹورنٹ، ہوٹل مالکان نے اپنی لائٹیں جلانے کے بجائے موم بتیاں جلانا شروع کر دی ہیں۔

اس سے پہلے یورپ میں توانائی بحران، سوٹزر لینڈ نے عوام کو موم بتیاں تیار رکھنے کا مشورہ دے دیاشدید گرمی اور توانائی کی بڑھتی ہوئی قیمتوں سے بے حال یورپ، توانائی کے استعمال میں بچت اور روسی قدرتی گیس پر انحصار میں کمی کی کوششوں میں ہے۔

اسپین میں ائیر کنڈیشنر کے محدود استعمال کے اصول نافذالعمل کر دئیے گئے ہیں۔ عوامی آمد و رفت کے دفاتر اور کاروباری مراکز میں ائیر کنڈیشنر کا درجہ 27 سے کم نہیں کیا جائے گا اور مذکورہ مقامات پر دروازوں کو بند رکھنا ضروری ہو گا۔موسم سرما میں ہیٹروں کو 19 درجے سے زیادہ پر نہیں چلایا جا سکے گا۔

ہسپتالوں، اسکولوں اور بیوٹی پارلروں کو ان پابندیوں سے معاف رکھا جائے گا۔ ریستورانوں میں ائیر کنڈیشنر 25 درجے پر چلائے جا سکیں گے۔

یونان اور اٹلی میں گذشتہ ماہ سرکاری عمارتوں میں ائیر کنڈیشنر کے استعمال میں پابندیاں نافذ کر دی گئی تھیں اور ائیر کنڈیشنروں کا 27 سے کم درجے پر استعمال ممنوع قرار دے دیا گیا تھا۔

فرانس میں ائیر کنڈیشنر والے کاروباری مراکز کے لئے دروازے بند رکھنے کی پابندی کا اطلاق کر دیا گیا اور پابندی پر عمل نہ کرنے والے کاروباری مراکز کے لئے 750 یورو جرمانے کا اعلان کیا گیا تھا۔

جرمنی نے بھی ہینوور میں ہسپتالوں اور اسکولوں کے علاوہ سرکاری عمارتوں میں ائیر کنڈیشنروں کا استعمال ممنوع قرار دے دیا تھا۔

سوٹزر لینڈ میں موسم سرما میں لوڈ شیڈنگ کی وارننگ جاری کی گئی اور وفاقی الیکٹرک کمیشن نے عوام کو سردیوں کے لئے موم بتیاں اور جلانے کی لکڑی ذخیرہ کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

پاک فوج کی ٹیمیں ریلیف آپریشن میں انتظامیہ کی بھرپورمدد کر رہی ہیں،وزیراعلیٰ

وزیراعظم فلڈ ریلیف اکاؤنٹ 2022 میں عطیات جمع کرانے کی تفصیلات

باغی ٹی وی بلوچستان کے سیلاب متاثرین کی آواز بن گیا ہے.

Comments are closed.