ٹویٹر پر ثانیہ مرزا اور وینا ملک کا دلچسپ مکالمہ

0
36

سوشل میڈیا سائیٹ پر بھارتی ٹینس سٹار اور اداکارہ وینا ملک کے درمیان دلچسپ مکالمہ اور تکرار

تفصیلات کے مطابق بھارت سے پاکستان کے میچ ہارنے کے بعد ایک سے ایک نئی سٹوری میڈیا کی زینت بن رہی ہیں
اداکارہ وینا ملک نے ایک ٹوئٹ میں قومی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑی شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ ’ دراصل ثانیہ میں بچے کے لیے پریشان ہوں، آپ لوگ اسے شیشے پارلر لے گئے کیا یہ خطرناک نہیں؟

وینا ملک نے کہا کہ ’میں جتنا جانتی ہوں اس حساب سے جنک فوڈز کھلاڑیوں کے لیے مضر صحت ہے آپ کو تو یہ لازمی پتہ ہونا چاہیے بطور ایک والدہ اور خود کھلاڑی ہونے کی حیثیت سے‘۔

اب اس پر ثآنیہ مرزا بھلا ۔کیسے چک رہ سکتی تھیں اس نے جواب دیتےہوئے کہا
’وینا ملک میں اپنے بچے کو شیشہ پارلر نہیں لے کر گئی اور یہ آپ کا یا کسی کا مسئلہ نہیں، میں اپنے بچے کا خیال کسی سے بھی زیادہ کرتی ہوں‘۔ میں پاکستان کرکٹ ٹیم کی ماہر غذا یا ڈائٹس کی کوچ نہیں اور نہ ہی ان کی ٹیچر اور ہیڈ

بعدازاں ثانیہ مرزا نے ایک اور طنزیہ ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ ’مجھے معلوم ہے کہ کب وہ سوتے، جاگتے اور کھاتے ہیں آپ کی فکر کا شکریہ،
بیروت میں‌ حوا کی بیٹی پر کیا گزر رہی، اسپیشل رپورٹ پڑھنا نہ بھولیے
اس کے جواب میں وینا ملک نے ثانیہ مرزا کو کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ ’سُن کر خوشی ہوئی کہ آپ بچے کو ساتھ لے کر نہیں گئیں اور میں نے کب کہا کہ آپ پاکستان کرکٹ ٹیم کی ماہر غذائیت یا پھر ماں ہیں؟

وینا ملک نے لکھا کہ ’میں نے کہا تھا کہ آپ کھلاڑی ہیں اور آپ لازمی جانتی ہیں کہ ایک کھلاڑی کیلئے فٹنس کتنی زیادہ اہم ہوتی ہےم، اس کے علاوہ کیا آپ ایک کرکٹر کی اہلیہ نہیں؟ کیا آپ کو ان کی صحت کا خیال نہیں رکھنا چاہیے؟
وینا ملک کا کہنا تھا کہ ’آپ کی ٹوئٹ یہ واضح کرتی ہے کہ میرا میرے ملک کے لیے اور کرکٹ ٹیم کے لیے فکرمند ہونا آپ کو بہت زیادہ پریشان کرگیا ہے‘۔ اس کے جواب میں ثانیہ نے کہا کہ مجھے اپنے بچے کی زیادہ فکر یہ ہے کہ وہ آپ کی میگزین پر چھپی کور تصاویر نہ دیکھ لے جو اس کے لیے زیادہ تشویشنا ک ہو سکتا ہے اور اس کے بعد اپنی یہ ٹویٹ ڈیلیٹ کر کے وینا ملک کو بلاک کر دیا.
اس پر وینا ملک نے ثانیہ مرزا کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے مزید لکھا کہ ’بہت شکریہ آپ نے دنیا کے سامنے اپنے آپ کو نمایاں کیا اب آپ نے اپنے حقیقی رنگ دکھائے ہیں‘۔

Leave a reply