برطانیہ میں چار جولائی کو انتخابات کا اعلان

وزیراعظم رشی سونک کل سے ملک گیر انتخابی مہم شروع کریں گے
0
148
law

برطانیہ: برطانوی وزیراعظم رشی سونک نے 4 جولائی کو ملک میں الیکشن کرانے کا اعلان کر دیا۔

برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق وزیراعظم رشی سونک نےڈاؤننگ اسٹریٹ کے باہر خطاب کرتے ہوئے ملک میں الیکشن کرانے کا اعلان کیامبرطانوی وزیراعظم دفتر کے مطابق الیکشن کے اعلان کے بعد برطانوی پارلیمنٹ جمعے کو تحلیل ہوجائے گی۔

رشی سونک کا اپنے خطاب میں کہنا تھا کہ آج کنگ چارلس سے ملاقات کی ہے اور انہیں قبل از وقت انتخابات کے فیصلےسے آگاہ کیا۔بادشاہ چارلس نے پارلیمنٹ تحلیل کرنےکی درخواست منظور کرلی ہے یوکرین میں جنگ نے عالمی سلامتی کو خطرہ میں ڈال دیا ہے، پچھلے پانچ سالوں میں ملک کو دوسری جنگ عظیم کے بعد سے سب سے مشکل وقت سے لڑتے دیکھا، ملک نے ان چیلنجز کا مقابلہ کیا اور اس چیز پر انہیں برطانوی ہونے پر فخر ہے،یہ برطانیہ کے مستقبل کا فیصلہ کرنے کا بہترین لمحہ ہے۔

برطانوی وزیراعظم نے کہا کہ برطانیہ کی معیشت میں بہتری آرہی ہے ، میں معاشی استحکام بحال کرنےکیلئے حکومت میں آیا تھا، جس کیلئے ہم نے دو سنگ میل پار کرلیے ہیں ،جوکچھ حاصل کرچکے اس پر مجھے فخر ہے۔

دوسری جانب برطانوی میڈیا کا کہناہے کہ وزیراعظم رشی سونک کل سے ملک گیر انتخابی مہم شروع کریں گے رائے عامہ سروے کے مطابق اپوزیشن لیبرپارٹی کو حکمران کنز رویٹیو پارٹی پر 20 پوائنٹس کی برتری ہے رطانوی وزیراعظم رشی سونک نے 4 جولائی کو ملک میں الیکشن کرانے کا اعلان کر دیا۔

Leave a reply