حیض کی بندش کا شکار خواتین کیلئے وٹامن ڈی اور کیلشیم سپلیمنٹس کتنا نقصان دہ؟

بڑی عمر کی خواتین میں گردے کی پتھری کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے
0
170
calcum

ایریزونا: ایک نئی تحقیق میں سائنسدانوں نے دریافت کیا ہے کہ حیض کی بندش کا شکار خواتین میں وٹامن ڈی اور کیلشیم سپلیمنٹس لینے سے دل کی بیماری سے مرنے کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے-

باغی ٹی وی : اینالز آف انٹرنل میڈیسن جریدے میں شائع ہونے والی تحقیق کے مطابق وہ خواتین جو حیض کی عمر سے گزر چکی ہیں اور وٹامن ڈی اور کیلشیم سپلیمنٹس لیتی ہیں ان میں دل کی بیماری سے مرنے کا خطرہ زیادہ ہوجاتا ہے،وٹامن ڈی اور کیلشیم سپلیمنٹس کینسر سے مرنے کے امکانات کو اگرچہ 7 فیصد کم کرتے ہیں لیکن خواتین میں مہلک امراضِ قلب کے امکانات 6 فیصد تک بڑھا بھی دیتے ہیں۔ کیلشیم اور وٹامن ڈی کے سپلیمنٹس اکثر پوسٹ مینوپاسل خواتین کے لیے تجویز کیے جاتے ہیں تاکہ ہڈیوں کے گرنے سے بچا جا سکے۔

رپورٹ میں میں بتایا گیا ہے کہ جن خواتین نے کیلشیم اور وٹامن ڈی کے سپلیمنٹس لیے ان میں کینسر سے موت کا خطرہ 7 فیصد کم تھا لیکن دل کی بیماری سے موت کا خطرہ 6 فیصد زیادہ تھا۔

مطالعہ کے مصنفین نے لکھا کہ ہمارے مطالعے میں کل کینسر کا 11 فیصد کم خطرہ بھی پایا گیا، جس میں کولوریکٹل کینسر اور چھاتی کے کینسر کے 31٪ اور 19٪ کم واقعات شامل ہیں۔”

امریکا کی ایریزونا یونیورسٹی میں ہیلتھ سائنسز کی پروفیسر اور سرکردہ محقق سنتھیا تھامسن نے کہا کہ کیلشیم سپلیمنٹس سے شریانوں میں کیلشیم کی زیادتی ہوسکتی ہے جس کی وجہ سے امراض قلب سے ہونے والی موت کا خطرہ بڑھ جاتا ہے اگرچہ مطالعے میں کومبو سپلیمنٹس کا خواتین میں کینسر کے خطرے کے حوالے سے تھوڑا فائدہ بھی پایا گیا تاہم اس سے دل کی مہلک بیماری کی بھی نشاندہی کی گئی۔

ماہرین نے بتایا کہ ان نتائج کے علاوہ روزانہ کیلشیم اور وٹامن ڈی سپلیمنٹس لینے سے بڑی عمر کی خواتین میں گردے کی پتھری کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

ایریزونا یونیورسٹی کے محققین نے کیلشیم اور وٹامن ڈی کے نتائج دیکھنے کیلئے اب تک کے سب سے بڑے بے ترتیب ٹرائل کے لیے ایک فالو اپ تجزیہ کیا، جس میں 36,000 پوسٹ مینوپاسل خواتین پر ان سپلیمنٹس کے صحت کے نتائج کا جائزہ لیا گیا، تاہم، مطالعہ کے مصنفین نوٹ کرتے ہیں کہ جس طرح سے مطالعہ کیا گیا تھا، اس کی وجہ سے نتائج کی وضاحت احتیاط سے کی جانی چاہیے۔

Leave a reply