وزیرخارجہ کا غیر وابستہ تحریک سےخطاب ، کشمیر و فلسطین کو آزادی دلانے کا مطالبہ

0
22

وزیراخارجہ کا غیر وابستہ تحریک سے خطاب ، کشمیر و فلسطین کو آزادی دلانے کا مطالبہ

باغی ٹی وی : وزیر خارجہ غیرجانبدارانہ تحریک (NAM) کی وسط مدتی وزارتی کانفرنس میں شریک ہوئے

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے آج جمہوریہ آذربائیجان کی میزبانی میں غیر منسلک موومنٹ (NAM) کے آن لائن وزارتی اجلاس میں حصہ لیا ۔ اس اجلاس میں "عالمی چیلنجوں کا جواب دینے میں کثیر الجہتی کوششوں پر توجہ دی گئی۔

وزیر خارجہ نے اپنے ویڈیو بیان میں ، امن اور ترقی کو فروغ دینے اور موجودہ عالمی چیلنجوں کے جواب میں کوڈ19 وبائی امراض سمیت غیرجانبدارانہ تحریک کے اہم کردار پر زور دیا۔ انہوں نے اقوام متحدہ کے چارٹر کے اصولوں اور مقاصد اور پائیدار امن اور ترقی کے مشترکہ مقصد کو آگے بڑھانے کے لئے کثیرالجہتی اور یکجہتی کی اقدار کی سختی سے عمل پیرا ہونے پر زور دیا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ وبائی مرض پر مکمل طور پر قابو پانے اور معاشی نمو کو تیز کرنے کے لئے ایک مربوط حکمت عملی کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کورونا بحران سے بحالی ، ترقی پذیر ممالک میں ویکسین کی برابر تقسیم اور تحریک کے کردار کی بحالی کی ضرورت پر روشنی ڈالی۔

وزیر خارجہ نے پاکستان کے NAM اور اس کے بنیادی اصولوں کے بارے میں پختہ عزم کی تصدیق کرتے ہوئے مزید کہا کہ پاکستان "امن ، مساوات ، تعاون اور سب کی بھلائی کے لئے تحریک کی کوششوں کی حمایت کرتا رہے گا۔

وزیر خارجہ نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعدد قراردادوں کی خلاف ورزی مقبوضہ جموں و کشمیر کے ساتھ ساتھ فلسطین کی آزادی کے مسلسل انکار پر گہری تشویش کا اظہار کیا۔

انہوں نے عالمی برادری اور NAM سے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں اور جموں و کشمیر اور فلسطین کے عوام کی خواہشات کے مطابق ان تنازعات کے منصفانہ ، پرامن اور فوری حل کے لئے کام کرنے کا مطالبہ کیا۔

Leave a reply