لاہور کی تاریخی میڈیکل یونیورسٹی میں شادی کا فوٹو شوٹ ہونےلگا:انتظامیہ نےبھی کمال کردکھایا

0
32

لاہور: لاہور کی تاریخی کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی میں شادی کے فوٹو شوٹ پر یونیورسٹی کی انتظامیہ نے نوٹس لے لیا۔اطلاعات ہیں کہ میڈیکل یونیورسٹی کی انتظامیہ نے یونیورسٹی میں شادی کے فوٹو شوٹ پر تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔

نیٹوکےارادے بتا رہےہیں کہ روس کےخلاف بڑی جنگ لڑی جانےوالی ہے:روس

لاہور کی تاریخی درسگاہ کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی میں برائیڈل فوٹو شوٹ کا معاملہ ، یونی ورسٹی انتظامیہ نے ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ جاری کردی۔لاہور کی میڈیکل یونی ورسٹی میں برائیڈل فوٹوشوٹ کروانے پر انتظامیہ نے تین ملازمین کو معطل کردیا۔ معطل کیے جانے والے ملازمین میں سیکورٹی سپروائزر، گارڈ اور ڈرائیور شامل ہیں ۔ تحقیقاتی کمیٹی کی رپورٹ میں یہ بتایا گیا ہے کہ تین ملازمین شادی کے شوٹ کروانے میں ملوث پائے گئے ہیں۔

 

 

عامر لیاقت نازیبا ویڈیو معاملہ میں یوٹیوبر یاسر شامی کو طلب کرنے کا فیصلہ

تحقیقاتی رپورٹ میں یہ بات بھی سامنے آئی کہ فوٹو شوٹ سے قبل انتظامیہ سے اجازت طلب نہیں کی گئی۔ تینوں ملازمین نے تعلیمی ادارے میں فوٹوشوٹ کروانا تسلیم کیا ہے۔ تینوں ملازمین کے خلاف پیڈا ایکٹ کے تحت کاروائی کا آغاز ہوگا۔

کھانا نہ دینے پر کلہاڑیوں کے وار سے شوہر نے بیوی کو کیا قتل

برائیڈل فوٹو شوٹ کے بعد کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی کی سیکورٹی میں اضافہ کرنے کے احکامات جاری کر دیئے گئے ۔ ترجمان کے مطابق کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی کی انتظامیہ سے کسی قسم کی اجازت نہیں لی گئی، واقعہ کی سی سی ٹی وی ویڈیو بھی نکلوائی جا رہی ہے، ذمہ داران کے خلاف کارروائی ہوگی۔

Leave a reply