fbpx

ونڈر ویمن‘ کا کردار شہزادی ڈیانا جیسی خصوصیات کا حامل اور ان کی زندگی سے متاثر ہے گال گیڈوٹ

ہالی ووڈ کی معروف اداکارہ گیل گیڈوٹ کے مطابق ’ونڈر ویمن‘ کا مرکزی کردار شہزادی ڈیانا جیسی خصوصیات کا حامل اور ان کی اصلی زندگی سے بہت متاثر ہے۔

باغی ٹی وی :غیر ملکی میڈیا کے مطابق امریکی اداکارہ گیل گیڈوٹ نے وندڑ ویمن کا کردار ادا کرنے کی لیے اپنی کارکردگی کے بارے میں بات کرتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ ’ونڈر ویمن‘ کا کردار شہزادی ڈیانا جیسی خصوصیات کا حامل اور ان کی اصلی زندگی سے بہت متاثر ہے۔

اداکارہ گیل گیڈوٹ نے کہا کہ ’مجھے یاد ہے جب میں شہزادی ڈیانا کے بارے میں ایک دستاویزی فلم دیکھ رہی تھی تو اس کا ایک حصہ تھا جہاں انہیں دکھایا گیا تھا کہ وہ ہمدردی سے بھرپور ہیں اور ہمیشہ لوگوں کی دیکھ بھال کرتی ہیں تو مجھے خیال آیا انہیں ہماری ونڈر ویمن ہونا چاہیے۔

35 اداکارہ کا ونڈر ویمن کے کردار کے بارے میں مزید کہنا تھا کہ وہ ایک ایسی عورت کو پردے پر لانا چاہتی تھیں جو متاثر کُن اور متعلقہ ہومیں ونڈر ویمن کے ذریعے اُن کی شخصیت کو دُنیا کو دِکھانا چاہتی تھی۔

اتفاق سے ونڈر ویمن کا اصل نام ’ڈیانا پرنس‘ ہے تو یہاں صرف ناموں کی مماثلت ہی نہیں ہے بلکہ جس طرح سے گیڈوٹ اور ڈائریکٹر پیٹی جینکنز نے مل کر اس کردار کو پیش کیا ہے اس کے اندازِ بیاں میں بھی مماثلت ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.