وزیراعظم شہباز شریف آج رات 8بجے قوم سے خطاب کریں گے

0
32

وزیراعظم شہبازشریف کے آج رات 8 بجے قوم سے پہلا خطاب کریں گے،ا وزیراعظم کےخطاب کی تصدیق مسلم لیگ ن کی رہنما اوروفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے بھی کر دی ہےا پنے خطاب میں وزیراعظم قوم کو ملک کی معاشی صورتحال سمیت اہم معاملات پراعتماد میں لیں گے.وزیراعظم شیباز شریف کی جانب سے آج رات اہم اعلان بھی متوقع ہیں.

زرائع کے مطابق وزیر اعظم شہبازشریف کی جانب سے آج قوم سے اپنا پہلا خطاب کریں گے. ،وزیراعظم شہباز شریف قوم سے خطاب کے دوران ملک کی معاشی صورتحال سمیت اہم معاملات پر قوم کو اعتماد میں لیں گے،شہباز شریف اپنے خطاب میں سابق حکومت کی جانب سے آئی ایم ایف کے ساتھ کئے گئے معاہدوں کی تفسیل سے بھی قوم کو آگاہ کریں گے.

ذرائع کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف قوم سے خطاب کے دوران پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے محرکات بھی قوم کے سامنے رکھیں گے.وزیراعظم اپنے خطاب میں حکومت کی جانب سے لئے گئے سخت فیصلوں کے بارے میں بھی اعتماد میں لیں گے.

یاد رہے کہ مفتاح اسماعیل نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ ایک لٹر پٹرول 179.86روپے، ڈیزل 174.15 روپے، لائٹ ڈیزل 148.31 روپے جبکہ مٹی کا تیل 155.56 روپےفی لٹر کر دی ہے .وزیر خزانہ نے کہا کہ جب تک پٹرول کی قیمت نہیں بڑھائیں گے آئی ایم ایف قرض نہیں دے گا، عمران خان فارمولے پر جاؤں تو ڈیزل 305 روپے کا ہوگا، حکومت نے غریب لوگوں کی پروٹیکشن کا فیصلہ کیا ہے۔

مفتاح اسماعیل نے کہنا تھا کہ سابق حکومت میں فروری تک پٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں اضافہ ہوا، سابق حکومت نے پٹرول کی قیمت کو فکسڈ رکھا۔ پٹرولیم مصنوعات کے لیے عوام پر کچھ نہ کچھ بوجھ ڈالنا ناگزیر ہوگیا، پٹرول پر سبسڈی کا امیر اور غریب دونوں فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ مفتاح اسماعیل نے بتایا کہ15 دن میں 55 ارب روپے کا نقصان برداشت کر چکے ہیں

Leave a reply