یوم آزادی کے موقع پر برطانیہ میں ایشین بینڈ V2 نے اپنے بینڈ کو لانچ کردیا

یوم آزادی کے موقع پر برطانیہ میں ایشین بینڈ V2 نے اپنے بینڈ کو لانچ کردیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کے 73 ویں یوم آزادی کے موقع پر ، برطانوی ایشین بینڈ وی 2 یوکے نے 14 اگست 2020 کو اپنا بینڈ لانچ کیا ہے

باغی ٹی وی کی اطلاعات کے مطابق ، جہاں دنیا بھر کے پاکستانی اور دوسرے لوگ پاکستان کا یوم آزادی منا رہے ہیں۔ خاص طور پر بیرون ملک مقیم پاکستانی جو کرونا وبا کے وجہ سے مشکل کا شکار تھے، ان سب کے لئے خوشخبری یہ ہے کہ 14 اگست کو برطانوی ایشین بینڈ وی 2 برطانیہ سے اپنا بینڈ لانچ کررہا ہے۔

اس بینڈ میں ، وہ پوری دنیا میں پاکستانی پاپ اور راک میوزک کو فروغ دیں گے۔ ہدایتکار اور اداکار فراز احمد موسیقی میں واپس آگئے ہیں ، بینڈ کے ساتھ بطور مرکزی گلوکار اور گٹارسٹ شامل ہیں۔ بینڈ کے باقی ممبر فرخ خان ، سڈرک ، فرانکو اپنے میدان میں مہارت رکھتے ہیں۔

انہوں نے باغی ٹی وی کو بتایا کہ وہ موسیقی کے شائقین کے لئے اپنا بینڈ V2 لانچ کررہے ہیں۔ برطانوی ایشین بینڈ پہلی بار برطانیہ اور یورپ میں راک اور پاپ میوزک کو فروغ دے گا۔

بینڈ کے ممبران میں فراز احمد بطور لیڈ گلوکار اور گٹارسٹ ، فرخ خان کی بورڈ کی حیثیت سے ، فرانسسکو بیس گٹارسٹ کے طور پر اور سڈرک المیڈا ڈرمر کے طور پر شامل ہوں گے۔ فراز احمد بینڈ کے پروڈیوسر اور ہدایتکار ہوں گے۔

گلوکار فراز احمد کا کہنا تھا کہ انہوں نے یہ بینڈ 14 اگست کے موقع پر شروع کیا ہے خصوصا اس لئے کہ ہم پاکستانی موسیقی کو زیادہ سے زیادہ فروغ دینا چاہتے ہیں۔ پاکستانی بینڈ جنون اور وائٹل سگنز اور دوسرے پاکستانی بینڈ اتنے ہی مشہور ہیں جتنے کہ وہ پاکستان میں ہیں لیکن میوزک کو یہاں پروموٹ نہیں کیا جاتا جب کہ ہم اس طرح کی میوزک کو فروغ دینا چاہتے ہیں کیونکہ ہمارے پاس بھی ایسا بینڈ ہے جو نرم ہاتھوں والا پاپ میوزک کرتا ہے۔ اور ہم اپنے تیار کردہ گانے بھی جاری کریں گے۔

فراز احمد نے کہا ، "اس بینڈ کو فروغ دینے کے لئے ہم برطانیہ ، امریکہ اور یورپ جائیں گے۔ اس کے علاوہ ، کینیڈا نے بھی یہ بینڈ لانچ کیا ہے۔

بینڈ کے ممبر فرخ خان نے کہا کہ یہاں پاکستانی بینڈ اور میوزک بہت مشہور ہیں لیکن بدقسمتی سے یہاں پروموشن نہیں کیا گیا لیکن اب ہمارا وی 2 بینڈ پاکستانی گانوں کو فروغ دے گا۔ ہم یہ بینڈ پاکستان کے یوم آزادی پر لانچ کریں گے۔

گٹارسٹ فرانسسکو کا کہنا ہے کہ وی 2 بینڈ ایک راک اسٹار بینڈ ہے جس کے ذریعے ہم پاکستانی موسیقی کو فروغ دیں گے۔ پاکستانی گانے بہت دل کو چھونے والے ہیں ، لہذا ہم پاکستانی گانوں کو وی 2 بینڈ کے ذریعے فروغ دیتے ہیں جس کے لئے ہم ، وی 2 ، بینڈ 14 اگست کو لانچ کریں گے۔

ادھر ، ڈھولک سنڈرک المیڈا نے بھی بینڈ کے لئے اپنے جوش و خروش کا اظہار کیا اور کہا کہ وہ 53 سالوں سے ڈرمر کی حیثیت سے اپنی خدمات انجام دے رہے ہیں لیکن وہ وی 2 بینڈ کا حصہ بننے میں بہت پرجوش ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.