زکواة سب سے پہلے رشتہ داروں کا دینا قومی فریضہ ہے ،شاہد فراز

0
43

مہاجر قومی موومنٹ ( پاکستان) کے وائس چیئر مین شاہد فراز نے نیو کراچی انڈسٹریل ایریا سے آئے تاجروں کے وفد سے ملاقات میں کہا کہ مسلمان ہونے کے ناطے ہمارا شرعی فریضہ بنتاہے کہ ہم زکواة بھی اگر ادا کریں تو سب سے پہلے اپنے رشتے داروں پھر اطراف میں موجود لوگوں پھر اسکے بعد باہر کسی شخص کی جانب دیکھیں ٹھیک اسی طرح ہمیں ایڈہو یا ٹریڈکراچی کے مقامی افراد کے ساتھ کرنا چاہیے۔
انہوں نے مزید کہا کہ سندھ کی متعاصبانہ حکومت نے جس طر ح مقامی لوگوں اور تاجروں کے ساتھ جو سلوک روا رکھا ہو ا ہے اس سے ہر عام آدمی کی زندگی مشکل بنی ہوئی ہے کیونکہ لسانیت کی بنیاد پر کئے جانے والا انصاف یا قانون معاشرے میں بگاڑ کا باعث بنتاہے۔
انہوں نے مزید کہا کہ کاروبار اور آمدورفت میں اوقات کار کی پابندیاں اور غلط حکومتی فیصلے کورنا میں مزیداضافے کا باعث بن رہے ہیں ، حکومت کورنا سے بچاؤ کی ذمہ داری ادا کرنے کے بجائے لوگوں کو کاروبار اور گھروں میں محدور رکھ کراپنی ذمہ داری سے مبراع ہونے کی ناکام کوشش کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم سپریم کورٹ اور دیگر متعلقہ اداروں سے اپیل کرتے ہیں بیرونی ممالک سے کورنا کی مد میں ملنے والی امداد جوموجودہ حکمرانوں نے اپنی عیش وعشرت خرچ کئے انکا مکمل احتساب ہو ناچاہئے۔

Leave a reply